English

اول مسائل داخلی مخل در صادرات را حل کنیم بعد با کشور عراق مذاکره کنیم

رییس اتاق بازرگانی خرمشهر گفت: قبل از مذاکره استانداری خوزستان و کشور عراق لازم است در جلسات داخلی درون استانی، با حضور استانداری، منطقه آزاد، اتاق های بازرگانی، هنگ مرزی و تجار مسائل داخلی مخل در روانسازی صادرات کالاهای غیر نفتی بررسی و تحلیل شوند.

اول مسائل داخلی مخل در صادرات را حل کنیم بعد با کشور عراق مذاکره کنیم

به گزارش خبرگزاری موج از خوزستان، سید احمد حسینی فر با اشاره به بازدید هیات دولتی و اتاق های بازرگانی استان از مرز تجاری شلمچه بیان کرد: مشکلات مرز شلمچه قابل حل است.

وی به لزوم تعامل دوجانبه بخش دولتی و بخش خصوصی بیش از پیش تاکید و بیان کرد: قبل از مذاکره استانداری خوزستان و کشور عراق لازم است در جلسات داخلی درون استانی، با حضور استانداری، منطقه آزاد، اتاق های بازرگانی، هنگ مرزی و تجار مسائل داخلی مخل در روانسازی صادرات کالاهای غیر نفتی بررسی و تحلیل شوند و به نظر می رسد بسیاری از مشکلات در استان قابل حل است.

رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر بر لزوم حذف مجوز «بی وی» و جایگزینی مجوز ایرانی، نصب دستگاه ایکس ریل، بررسی کندی حرکت کامیون ها، افزایش تایم فعالیت مرز شلمچه از جانب طرف عراقی، وجود مدیریت یکپارچه در مرز شلمچه و حذف مجوز جهت بازرگانان به عنوان مهم ترین مشکلات تجار و بازرگانان شلمچه تاکید کرد.

احمد شریفات رئیس کمیسیون کشاورزی و عضو هیات نمایندگان اتاق خرمشهر با اشاره به دسترسی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی جهت نصب و راه اندازی دستگاه ایکس ریل و احداثپایانه آبزی پروری، خواستار حمایت دولت و دستگاه های اجرایی شد.

در این نشست، سایر مدیران اقتصادی وبازرگانان استان به بیان نقطه نطرات خود پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه