English

جانمایی شهرک صنعتی شماره پنج اهواز درست نبود

مدیرکل محیط زیست خوزستان گفت: به شرکت شهرک های صنعتی خوزستان اعلام کردیم تا برای آن بخش از شهرک صنعتی شماره پنج اهواز که داخل حریم شهر اهواز است اجازه فعالیت صنایع رده دو و سه(بدون آلایندگی) را صادر می کنیم.

جانمایی شهرک صنعتی شماره پنج اهواز درست نبود

به گزارش خبرگزاری موج از خوزستان، احمدرضا لاهیجان زاده در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان اظهار کرد: جانمایی شهرک صنعتی شماره پنج اهواز درست نبود و نباید ساخته می شد. به عنوان نمونه این شهرک کنار فرودگاه واقع شده و در آینده حتی پدافند غیرعامل به موضوع ورود پیدا خواهد کرد.

مدیرکل محیط زیست خوزستان بیان کرد: به شرکت شهرک های صنعتی خوزستان اعلام کردیم تا برای آن بخش از شهرک صنعتی شماره پنج اهواز که داخل حریم شهر اهواز است اجازه فعالیت صنایع رده دو و سه(بدون آلایندگی) را صادر می کنیم.

لاهیجان زاده اضافه کرد: در آن بخش از شهرک صنعتی شماره پنج اهواز که بیرون از حریم شهر است نیز سایر صنایع امکان استقرار دارند.

وی در واکنش به سخنان استاندار خوزستان که در زمان ساخت این شهرک محیط زیست کجا بوده است، گفت: آن زمان که شهرک پیشرفت ۲۰ درصدی داشت نیز به آنها اعلام کردیم که غیرقانونی است و باید کمیسیون زیربنایی دولت مجوز بدهد.

لاهیجان زاده در پایان گفت: اگر مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس کار فولاد را حذف کند شاید مجوز فعالیت آن صادر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی