English

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی عنوان کرد:

فعالیت‌های توسعه نیشکر براساس شرایط جدید آبی تنظیم ‌می‌شود

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: فعالیت‌های توسعه نیشکر براساس شرایط جدید آبی تنظیم ‌می‌شود و یکی از جدی‌ترین مسائل برای شرکت توسعه نیشکر، تهدیدات آبی است که برای گذر از این وضعیت و بحران آب باید برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد.

فعالیت‌های توسعه نیشکر براساس شرایط جدید آبی تنظیم ‌می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمود شمیلی در حاشیه نخستین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال و دومین نمایشگاه آموزش و صنایع وابسته که در نمایشگاه بین‌المللی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با تولید بیش از 629 هزار تن شکر نقش مهمی در اقتصاد کشاورزی کشور دارد و اولین و بزرگترین تولیدکننده صنایع قندی کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: به همت تلاشگران عرصه کشاورزی و صنعت و با برنامه ریزی های صورت گرفته ٬ میزان تولید شکر در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سال گذشته از سطح قابل برداشت بالغ بر ۶۲ هزار هکتار ٬ به تولید بیش از  629 هزار تن شکر رسید.

 شمیلی بیان داشت: واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر در سال گذشته موفق شدند به ظرفیت های اسمی تولید برسند و رقم های قابل توجهی در آمارهای جهانی تولید شکر از نیشکر حاصل شود.

 مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی  با بیان اینکه فعالیت‌های توسعه نیشکر براساس شرایط جدید آبی تنظیم ‌می‌شود ، گفت: یکی از جدی‌ترین مسائل برای شرکت توسعه نیشکر، تهدیدات آبی است که برای گذر از این وضعیت و بحران آب باید برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد.

شمیلی تصریح کرد: این شرکت در راستای صرفه‌جویی در مصرف آب و توسعه روش‌های بهینه آبیاری، طی نشست‌های فنی و تخصصی گزینه‌های مختلفی را بررسی و معرفی کرده است و امیدوارم با هماهنگی دستگاه‌های استان ضمن کنترل وضعیت بهره ‌برداری از منابع آبی، نظارت و کنترل بیشتری بر پروژه‌های انتقال بین حوضه‌ای صورت پذیرد.

 مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در پایان با اشاره به اشتغال بیش از 19 هزار نفر در شرکت توسعه نیشکر ، گفت: اشتغال بیش از ۱۹ هزار نفر و معیشت ۱۰۰ هزار خوزستانی، وابسته به توسعه نیشکر و همچنین تولید محصول استراتژیک شکر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه