English

وزیر نیرو وارد منطقه آزاد اروند شد

وزیر نیرو امروز (29 فرودین) از طریق فرودگاه آبادان وارد منطقه آزاد اروند شد.

وزیر نیرو وارد منطقه آزاد اروند شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، رضا اردکانیان هنگام ورود به فرودگاه آبادان مورد استقبال فرمانداران آبادان و خرمشهر، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسوولان محلی منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

برنامه های سفر وزیر نیرو به خوزستان

از جمله برنامه های جمله برنامه های سفر وزیر نیرو به خوزستان، بهره‌برداری از سد سلولی و قفل کشتیرانی بالادست بهمنشیر، آبگیری سد تنظیمی آریوبرزن و بهره‌برداری از واحد دوم نیروگاه مارون در روزهای (29 و 30 فروردین ماه) برنامه های سفر وزیر نیرو به خوزستان است.

وزیر نیرو

دیدار با آیت الله جزایری، نماینده ولی فقیه در استان و بهره ‌برداری از ساختمان مرکز مانیتورینگ داده‌های آب و هواشناسی مرکز داده (دیتاسنتر) سازمان آب و خوزستان هم برنامه پایانی نخستین روز سفر اردکانیان به خوزستان است.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، وزیر نیرو صبح پنجشنبه در مراسم بهره‌ برداری و آبگیری سد تنظیمی آریوبرزن و واحد دوم نیروگاه مارون در بهبهان حضور پیدا می کند.

آغاز عملیات اجرایی سامانه مشترک انتقال آب آشامیدنی و کشاورزی برای شهرستان‌های ایذه و باغملک و همزمان اعلام شروع عملیات اجرایی شبکه فاضلاب، نصب انشعابات فاضلاب و اصلاح شبکه توزیع شهر ایذه بخشی دیگر از برنامه اردکانیان در سفر به استان خوزستان است.

وزیر نیرو پیش از ظهر پنجشنبه، راهی دزفول می شود تا ضمن آغاز عملیات اجرایی پست 400/132 کیلوولت جندی شاپور، طرح آبرسانی به شهرستان دزفول، ساختمان امور آب دزفول و همزمان اعلام شروع عملیات اجرایی شبکه فاضلاب و نصب انشعابات و اصلاح شبکه توزیع آب این شهر را به بهره‌برداری برساند.

همچنین از جمله دیگر برنامه های وی شروع عملیات اجرایی شبکه فاضلاب و نصب انشعابات فاضلاب شهر اندیمشک و همزمان اعلام شروع عملیات اجرایی چاه‌های چم گلک و تکمیل تلمبه‌‌ خانه طرح جامع اندیمشک عصر پنجشنبه با حضور وزیر نیرو اجرایی می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه