English

نماینده مردم شادگان در خانه ملت:

توجه نکردن به وضع معیشتی مردم پیامدهای ناخوشایندی دارد

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضع معیشتی مردم خوب نیست و بسیار ناجور و بد است و نیاز به رسیدگی، تامل و توجه مسوولان دارد.

توجه نکردن به وضع معیشتی مردم پیامدهای ناخوشایندی دارد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد با بیان اینکه در سیستم مدیریت دولت بی انگیزگی موج می‌زند، عنوان کرد: مسوولان کشور به وضع معیشتی مردم توجه نکرده‌اند و در طول این سال‌ها از این مساله غافل شده‌اند و این کار آن‌ها ممکن است پیامدهای ناخوشایندی داشته باشد.

وی ادامه داد: وضع معیشتی مردم خوب نیست و بسیار ناجور و بد است و نیاز به رسیدگی، تامل و توجه مسوولان دارد.

ناصری نژاد اظهار کرد: باید به وضعیت معیشتی مردم توجه شود زیرا این عدم توجه به وضعیت معیشتی مردم، پیامدهای ناخوشایندی دارد. مسوولان کشور به این مساله توجه نکرده‌اند و در طول این سال‌ها از وضع معیشتی مردم غافل شده‌اند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مساله معیشتی مردم چیزی نیست که قابل حل نباشد و با توجه به ظرفیت‌هایی که در کشور و استان خوزستان وجود دارد، می‌توان مشکل معیشتی مردم را حل کرد.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های اشتغال در استان‌هایی مانند استان خوزستان به وفور دیده می‌شود و اگر درست به آن‌ها رسیدگی شود، می‌توان با همین ظرفیت‌های موجود مشکلات معیشتی مردم را در این استان حل کرد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر از ظرفیت‌های هر استان به خوبی استفاده شود و اولویت‌های اشتغال هر استان تا حد ممکن برای آن استان در نظر گرفته شود، شاهد حل مشکل اشتغال و مشکلات معیشتی مردم خواهیم بود.

وی با بیان این‌که در سیستم مدیریت دولت بی انگیزگی موج می‌زند، گفت: اگر مسوولان به این نکات توجه می‌کردند مشکلات معیشتی مردم حل می‌شد، اما متاسفانه با توجهی آن‌ها مشکلات تلنبار و مسایل امروز به فردا موکول شد تا امروز شاهد چنین مشکلاتی در میان مردم باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه