English

دستگیری ۵۰ نفر از تحریک‌کنندگان نزاع طایفه‌ای باغملک

50 نفر از محرکان نزاع طایفه ای روستای پتک باغملک در 48 ساعت گذشته دستگیر شدند

دستگیری 50 نفر از تحریک‌کنندگان نزاع طایفه‌ای باغملک

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز گفت: 50 نفر از محرکان نزاع طایفه ای روستای پتک باغملک در 48 ساعت گذشته دستگیر شدند.

علی‌رضا قاسمی نژاد اظهار کرد: با توجه به وسیع شدن حوزه نزاع پتک باغملک و کشیده شدن آن به شهرستان رامهرمز و ناموفق بودن هیات‌های صلح و تمکین نکردن 2 طرف درگیری به قانون، فرصت صلح و سازش به پایان رسیده و به درخواست به حق مردم و جدیت مسئولان در برخورد قاطع با اخلالگران نظم و امنیت، با مصوبه شورای عالی امنیت ملی کشور و شورای تامین خوزستان و 2 شهرستان باغملک و رامهرمز، این تصمیم گرفته شد.

وی با تاکید بر اینکه نظام، قدرت تامین امنیت را دارد ، افزود: تاکنون به خاطر برخی مصالح و با تصمیمات مسئولان استان فرصت صلح و سازش به 2 طرف درگیری داده شد که متاسفانه آنها قدر این فرصت‌ها را ندانستند.

دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز ادامه داد: پس از هماهنگی صورت گرفته مسئولان قضایی خوزستان و 2 شهرستان باغملک و رامهرمز و نیز محول شدن این موضوع به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همکاری نهادهای امنیتی نظامی و انتظامی و کار اطلاعاتی بسیار پیچیده در 48 ساعت گذشته حدود 50 نفر از کسانی که باعث شعله ور شدن این نزاع شده اند شناسایی و دستگیر شدند و این روند تا دستگیری همه عوامل درگیری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: 50 نفر دستگیر شده مربوط به شهرستان های 2باغملک و رامهرمز بوده و ترکیبی از بزرگان و اتاق فکرهای 2 طرف این درگیری هستند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه