English

معاون استاندار خوزستان خبر داد:

تامین اعتبار مورد نیاز متروی اهواز

سه هزار میلیارد ریال نیز اوراق قرضه برای متروی اهواز مصوب شده، که این اوراق در صورت فعال شدن پیمانکار و رضایتمندی از پیشرفت کار منتشر می شود.

تامین اعتبار مورد نیاز متروی اهواز

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به تامین 3.6 هزار میلیارد ریال برای خط یک متروی اهواز در سال جاری گفت: تفاهم نامه اجرای خط 2 قطارشهری اهواز با قرارگاه خاتم مبادله می شود.

فرامند هاشمی زاده با اشاره به اینکه مشکل اعتباری این طرح در حال حاضر مرتفع شده اظهار کرد: 600 میلیارد ریال از اعتبار پارسال متروی اهواز، هم اکنون از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی تزریق شده است.

وی اظهار کرد: سه هزار میلیارد ریال نیز اوراق قرضه برای متروی اهواز مصوب شده که قرار است توسط بانک تعاون منتشر شود، که این اوراق در صورت فعال شدن پیمانکار و رضایتمندی از پیشرفت کار منتشر می شود.

هاشمی زاده تاکید کرد: به صورت همزمان قول مساعد خندان دل معاون وزیر کشور مبنی بر فروش اوراق مشارکت برای متروی اهواز در حال پیگیری است و تلاش می کنیم که از سفارش یک هزار واگن در کشور نیز اختصاص سهمی برای متروی اهواز را محقق کنیم.

وی گفت: قطارشهری اهواز بعد از وقفه چند ماهه ای که در اثر اختلاف کارفرما و پیمانکار بوجود آمده بود، از سه ماه پیش دوباره فعال شده است.

هاشمی زاده افزود: هم اکنون عملیات اجرایی ریل گذاری در تونل میدان فرودگاه آغاز شده که به سمت ایستگاه چهارشیر ادامه می یابد.

وی ادامه داد: دستگاه تونل زنی (TBM) نیز در حال آماده سازی است و حفاری تونل دوم در خیابان نادری که از زیر رودخانه کارون عبور می کند، در حال اجراست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه