English

آتش سوزی منطقه تشان پس از دو روز خاموش شد

رئیس اداره محیط زیست بهبهان گفت: آتش‌سوزی منطقه تشان در بهبهان خوزستان پس از ۲ روز اطفا شد.

آتش سوزی منطقه تشان پس از دو روز خاموش شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، فرخ شیرالی بیان کرد: با توجه به اینکه آتش‌سوزی در منطقه کوهستانی است اکنون ارتباط تلفنی ما با نیروهای حاضر در محل آتش‌سوزی قطع شده اما اطلاع داریم که نیروهای نظامی از سمت استان کهگلویه وبویراحمد در محل آمدند و  کار اطفای حریق را انجام می‌دهند.

شیرالی با بیان اینکه علت آتش‌سوزی مشخص نشده است، توضیح داد: با توجه به اینکه هوا بسیار گرم و حدود ۴۵ الی ۵۰ درجه است و مناطق خشک هستند اگر شیشه‌ای در طبیعت افتاده باشد مانند یک ذره‌بین عمل می‌کند و می‌تواند سبب آتش‌سوزی شود.

وی تصریح کرد: یکی دلایل طولانی شدن زمان اطفاء حریق امکانات اطفاء حریق در شهرستان کم است و همچنین انجام اطفای حریق در منطقه کوهستانی با مناطق دشت و مسطح متفاوت هست و تجهیزات و ماشین‌آلات به مناطق کوهستانی دسترسی ندارند.

رئیس اداره محیط زیست بهبهان عنوان کرد: با توجه به حضور بنده در منطقه تشان معتقدم تنها وسیله مناسب اطفاء حریق در این منطقه هلیکوپتر است که بتواند در منطقه تشان آب‌پاشی کند البته هلیکوپتر از خوزستان به منطقه تشان اعزام شده بود اما تنها نیروها را جابه جا می‌کرد.

وی با بیان اینکه در این آتش‌سوزی آسیب جانی به کسی وارد نشده است، تاکید کرد: گردشگران، چوپانان و عشایر پس از آتش روشن کرد برای خاموش کردن آتش دقت کنند و انتظار داریم درصورت آتش‌سوزی سریعا به دستگاه‌های مربوطه گزارش دهند به دلیل اینکه هر قدر زمان از آتش‌سوزی بگذرد دامنه آتش وسیع‌تر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه