English

۲ شهید گمنام در دانشگاه پیام نور اهواز دفن می شوند

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور اهواز از تکمیل کار طراحی سه بعدی و جانمایی مقبره شهدای گمنام این دانشگاه خبر داد و گفت: با تأیید کمیته جستجوی مفقودین دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، تا پیش از مهرماه در دانشگاه دفن می شوند.

 ۲ شهید گمنام در دانشگاه پیام نور اهواز دفن می شوند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مهدی یگانه زاده، اظهار کرد: از سال ۹۳ طی نامه نگاری های بسیار با سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین درخواست تدفین شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور اهواز ارائه شد.

وی بیان کرد: تدفین شهید در دانشگاه دارای شرایطی همچون برخورداری دانشگاه از زمین ملکی، تعداد بالای دانشجویان و فضای مناسب تدفین است که همه این شرایط در دانشگاه پیام نور اهواز فراهم است. هفته گذشته نیز سردار باقرزاده با حضور در دانشگاه از محل تدفین شهدا بازدید و محل را تایید کرد.

یگانه زاده با بیان اینکه نقشه سه بعدی مقبره شهدا طراحی و مکان تدفین هم جانمایی شده است، افزود: بر اساس جانمایی صورت گرفته پیکر مطهر این شهیدان در کنار ساختمان دفاع مقدس دانشگاه پیام نور اهواز به خاک سپرده می شود.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور اهواز عنوان کرد: براساس آنچه از سوی کمیته جستجوی مفقودین بیان شده، شهدا تا مهرماه جاری در دانشگاه تدفین خواهند شد تا فضای دانشگاه برای دانشجویان نوورود مهیا باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی