English

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در خوزستان خبر داد

تشکیل ستاد عربی، بختیاری و ایل بهمئی حامیان رئیسی

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در خوزستان گفت: ستادهای خودجوش کار و کرامت ، ستاد عربی حامیان رئیسی ، بختیاری ها و ایل بهمئی در مرکز استان و برخی شهرستان ها راه اندازی شده است.

تشکیل ستاد عربی، بختیاری و ایل بهمئی حامیان رئیسی

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سیدکریم حسینی  با بیان اینکه این ستادها زیرنظر ستاد مرکزی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان خوزستان در چارچوب مقررات و ضوابط تبلیغاتی و انتخاباتی فعالیت می کنند.افزود: در روزهای آینده ستادهای تبلیغاتی دیگری در حمایت از رئیسی در استان اعلام موجودیت می کنند.

حسینی با بیان اینکه استقبال خوبی در سطح استان برای برنامه های انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی دیده می شود اظهار کرد: براساس نظرسنجی ها و برآوردهای میدانی ، گرایش مردم خوزستان به آقای رئیسی روندی صعودی وی  از برنامه بازدید حجت الاسلام رئیسی به خوزستان در هفته آینده خبر داد و افزود: این نامزد ریاست جمهوری که مورد حمایت جمنا می باشد به مدت یک روز با مردم استان و برخی شهرستان ها دیدار می کند.

وی به برنامه های منظم تبلیغاتی ستادهای انتخاباتی ، هوادار و قشرهای مردمی حجت الاسلام رئیسی در مدت باقیمانده زمان قانونی تبلیغات اشاره کرد و گفت: در دو هفته مانده به انتخابات شور و شوق انتخاباتی به اوج خود نزدیک خواهد شد.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان خوزستان افزود: همه تبلیغات و سخنرانی شخصیت های سیاسی و فرهنگی که در حمایت از کاندیداتوری آقای رئیسی انجام می شود با مشارکت و کمک مردم انجام می شود.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان افزود: جهبه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) از نامزدی رئیسی و قالیباف در رقابت های ریاست جمهوری حمایت می کند ولی طبق برآوردهای سیاسی که در محافل این تشکل مطرح می شود یکی از 2 نامزد به نفع دیگری کنار خواهد رفت تا از شکسته شدن آرا جلوگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه