English

استاندار خوزستان

درباره رد صلاحیت یک عده از نامزدها سختگیری شده است

استاندار خوزستان اظهار داشت: صلاحیت یک عده از نامزدها توسط هیات های نظارت استان رد شده است و من فکر می کنم در این مورد سختگیری شده است.

درباره رد صلاحیت یک عده از نامزدها سختگیری شده است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، غلامرضا شریعتی گفت: به صلاح استان است که با اغماض ، گذشت و بدون کینه با افراد رد صلاحیت شده برخورد شود و آرامش به جامعه برگردد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه باید در همه زمینه ها اعتدال و میانه روی رعایت شود و اجازه دهیم همه افراد دلسوز در اداره استان مشارکت کنند افزود: من در مقامی نیستم که به رد صلاحیت ها اعتراض کنم ولی از هیات های نظارت که سه نماینده استان در این هیات ها هستند درخواست می کنم در رد صلاحیت برخی نامزدها تجدید نظر کنند.

پیش تر نیز شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان خوزستان در بیانیه ای از رد صلاحیت تعدادی از نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا به خصوص اهواز اعتراض کرده بود.

شریعتی در پاسخ به سوالی در مورد آمادگی مجموعه دستگاههای اجرایی برای برگزاری انتخابات 29اردیبهشت ماه جاری اظهار داشت:آماده هستیم تا انتخاباتی سالم و پرشور برگزار کنیم.

استاندار خوزستان افزود:روند برگزاری انتخابات در استان ، طبق برنامه زمان بندی پیش می رود و همه امکانات لازم برای برگزاری انتخابات مهیا شده است.

وی ابراز امیدواری کرد مردم در این انتخابات سرنوشت ساز حضوری حماسی همراه با شعور انقلابی و احساس مسئولیت و تکلیف داشته باشند تا دشمنان برای همیشه از دخالت در امور داخلی ما مایوس شوند.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29اردیبهشت ماه جاری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه