English

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجای کشور از پایانه مرزی چذابه بازدید کرد

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجای کشور به همراه سردار اسحاقی و سردار نظر پور فرماندهان نیروی انتظامی و مرزبانی استان خوزستان از پایانه مرزی چذابه بازدید.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجای کشور از پایانه مرزی چذابه بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری موج از خوزستان، سردارمحسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجای کشور به همراه سردار اسحاقی و سردار نظر پور فرماندهان نیروی انتظامی و مرزبانی استان خوزستان از پایانه مرزی چذابه بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت آمادگی این پایانه مرزی در جهت استقبال از زوار اربعین حسینی، مسائل امنیتی و کنترل گذرنامه زائران عتبات عالیات قرار گرفت.

معاون جانشین هماهنگ کننده ناجا در این بازدید با اشاره به اینکه هماهنگی لازم با مسئولان عراقی در زمینه افزایش مراکز صدور ویزا برای زوار اربعین حسینی صورت گرفته است افزود: مسئولان عراقی در این خصوص قول مساعد داده اند تا نهایت همکاری را با جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

وی همکاری هرچه بیشتر دولت عراق در افزایش مدت ویزا را خواستارشد.

سردارمحسن فتحی زاده با بیان این مطلب که علاقه مندان به زیارت اربعین حسینی باید از هم اکنون برای دریافت ویزا تلاش کنند گفت سعی می شود که مراکز صدور ویزا در نزدیکی مراکز جمعیتی محل سفر به عتبات عالیات مستقر شود.

وی همچنین از مسئولان استان و شهرستان خواست نسبت به آماده سازی زیرساخت‌ها، ساماندهی مواکب هیئت‌های مذهبی، فراهم کردن تمهیدات لازم برای زوار اربعین حسینی، برطرف کردن مشکلات پارکینگ خودروها، بهسازی جاده بستان چذابه تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه