English

روحانیت همگام با فرهنگیان در آموزش وپرورش نقش آفرینی کنند

رئیس کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش خوزستان گفت: روحانیت باید همگام با فرهنگیان در حوزه آموزش وپرورش نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرگزاری موج از خوزستان، آیت الله حیدری در جلسه کمیته همکاری های حوزه آموزش و پرورش خوزستان گفت: روحانیت باید همگام با فرهنگیان در حوزه آموزش و پرورش نقش آفرینی کنند و در جلسه ای مشترک با حضور ائمه جمعه و روسای حوزه های استان و مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق در مورد همکاری ها و تعاملات فرهنگی، بحثو تبادل نظر کنند. وی افزود: یکی از مهمترین مباحثامروز جامعه ما فضای مجازی است که باید با برنامه ریزی محتوای قابل پذیرش در این فضاها ارائه شود و هرچه در این زمینه کار شود باز هم کافی نیست. محمد تقی زاده، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این جلسه گفت: دوره های ضمن خدمت مرزبانی از مکتب اهل بیت برای افزایش آگاهی و شناخت مربیان پرورشی و مدیران از اهل و همچنین شناخت فرقه طراحی و اجرا می شود. وی افزود: رویکرد اساسی انقلاب اسلامی، تحقق باور های دینی و اعتقادی است و باید در مورد علل گرایش به برخی فرقه ها تحقیق و بررسی شود به جای برخورد با موضوع ابتدا باید علل و ریشه های آن و کانون های آسیب پذیر مورد توجه و کنکاش قرار گیرد.

گفتنی است، در این جلسه در مورد اجرای پروژه مهر و آخرین وضعیت مدارس امین و همچنین برگزاری دوره ضمن خدمت مرزبانی از مکتب اهل بیت بحثو تبادل نظر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه