English

استفاده روسیه از پایگاه هوایی نوژه برای فشار بر تروریست های تکفیری است

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پایگاهی را در اختیار هیچ کشوری قرار نداده و نخواهد داد، افزود: استفاده روسیه از پایگاه هوایی نوژه صرفا به منظور فشار بیشتر بر تروریست های تکفیری در سوریه است.

استفاده روسیه از پایگاه هوایی نوژه برای فشار بر تروریست های تکفیری است

به گزارش خبرگزاری موج از خوزستان، آیت الله حسن زاده به روابط راهبردی روسیه و جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ما و روسیه در موضوع مبارزه با تروریسم در عمل اتفاق نظر داریم و کمک به روسیه برای حمله به مواضع تروریست ها در همین راستا است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه بدعهدی در ذات دولت آمریکا است، افزود: آمریکایی ها در قضیه برجام، در عمل به تعهدات خود سر باز زده و دبه در می آورند.

وی گفت: ما به آمریکا اعتماد نداریم و این عدم اعتماد ریشه در عملکرد آمریکایی ها در اتخاذ مواضع خصمانه علیه انقلاب اسلامی و دشمنی با ملت و نظام اسلامی ایران است.

خطیب جمعه موقت اهواز به گشایش هایی که در پسابرجام ایجاد شده اشاره کرد و افزود: هم اکنون صادرات نفت ایران به بیش از دو میلیون بشکه در روز رسیده و به تازگی نیز برای نخستین بار یک فروند کشتی کانتینربر خارجی در بندر امام خمینی(ره) پهلو گرفته است.

امام جمعه موقت اهواز مهمترین رسالت دولت را تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر ظرفیت های عظیم داخلی عنوان کرد و گفت: در استان خوزستان ظرفیت های زیادی برای تحقق اقتصادی مقاومتی وجود دارد و استاندار خوزستان وظیفه دارد این ظرفیت ها را به فعلیت برساند.

آیت الله حسن زاده با اشاره به اینکه نمی توان به امریکا اعتماد کرد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است باید سرلوحه کار همه مسئولان قرار گیرد و نباید به شعار بسنده کرد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه صنایع دفاعی کشور با تلاش های جهادگونه فرزندان این مرز وبوم متحول شده و هم اکنون بسیاری از سلاح های پیشرفته را در کشور طراحی کرده و می سازیم، افزود: صنایع دفاعی ما در خدمت دفاع از کشور و تمامیت ارضی آن طراحی شده است و کاملا جنبه بازدارندگی دارد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه پیشرفت های زیادی در بخش های هوایی، زمینی، دریایی و هوافضای کشور صورت گرفته است، افزود: تقویت بنیه دفاعی کشور از اصول تغییرناپذیر جمهوری اسلامی ایران است و در این ارتباط هیچ محدودیتی نمی پذیریم.

وی در پایان خطبه دوم از دست اندرکاران صنعت برق استان خوزستان در این روزهای گرم که همه تلاش خود را معطوف به رفاه حال مردم و جلوگیری از قطع برق کرده اند تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه