English

ترافیک متراکم در ۳ محور گیلان

فرمانده پلیس‌راه گیلان پرتاب زباله از داخل خودرو به بیرون را اقدامی ضدفرهنگی خواند و گفت: در قانون جدید تخلفات رانندگی پرتاب زباله به بیرون ۳۰ هزار تومان جریمه دارد.

ترافیک متراکم در ۳ محور گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مهیار رستگار امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورها باز است و محدودیت ترافیکی وجود ندارد.

وی افزود: در بزرگراه‌های رشت‌ ‌ لاهیجان، رشت‌ ‌ انزلی و رشت‌ ‌ فومن ترافیک متراکم است، لذا رانندگان باید با صبر و حوصله بیشتر رانندگی کنند.

فرمانده پلیس‌راه گیلان با اشاره به گردشگرپذیری استان تصریح کرد: گیلان استانی گردشگرپذیر بوده و ویژگی آن برخورداری از طبیعت زیبا و شرایط خاص راه است.

وی آلوده کردن محیط زیست به‌ ویژه در حاشیه‌ راه‌ها را اقدامی ناپسند خواند و گفت: پرتاب زباله از داخل خودرو به حاشیه جاده اقدامی زشت و ضدفرهنگی است.

رستگار با تأکید بر اینکه پلیس با این حرکت ضدفرهنگی برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: در قانون جدید تخلفات رانندگی در صورت مشاهده پرتاب زباله از داخل خودرو به بیرون راننده متخلف ۳۰ هزار تومان جریمه می‌شود.

وی اعمال جریمه نقدی را در راستای حمایت از محیط زیست عنوان کرد و یادآور شد: از رانندگان می‌خواهیم با عدم پرتاب زباله به حاشیه راه‌ها، در حفظ محیط زیست همکاری کنند.

فرمانده پلیس‌راه گیلان به موتورسواران نیز توصیه کرد تا استفاده از کلاه ایمنی را هنگام راندن موتور مورد توجه قرار دهند و گفت: ۴۰ درصد حوادثرانندگی منجر به فوت مربوط به موتورسواران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر