English

جان باختن ۳۶ نفر در تصادف درون شهری گیلان

از ابتدای امسال تاکنون یک‌هزار و ۵۷ فقره تصادف جرحی درون‌شهری در استان به وقوع پیوست که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد کاهش داشته است.

جان باختن ۳۶ نفر در تصادف درون شهری گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت،تیمور شهیدی‌مقدمبا اشاره به تصادفات درون شهری استان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون یک‌هزار و ۵۷ فقره تصادف جرحی درون‌شهری در استان به وقوع پیوست که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور ۳۶ فقره تصادف فوتی رخ داد، افزود: در چهار ماه نخست امسال ۳۶ نفر جان باختند که تأسف‌‌آور است.

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به اینکه تمام امکانات را برای کاهش ترافیک درون‌شهری مرکز استان به‌کار گیری کرده‌ایم، ادامه داد: عدم گسترش معابر به ازای افزایش خودرو، ترافیک شهر را به نمایش می‌گذارد.

وی نبود چراغ هوشمند در مرکز استان را از مشکلات شهر رشت عنوان کرد و گفت: فرهنگ‌سازی و استفاده از تجهیزات فرهنگی می‌تواند به ما کمک کند.

شهیدی‌مقدم با اشاره به کنده‌کاری‌ها در داخل شهر رشت، اظهار کرد: در روز بیش از ۲۰ تا ۳۰ نقطه از شهر رشت کنده‌کاری می‌شود در حالی که در بیشتر استان‌ها کنده‌کاری‌ها در شب صورت می‌گیرد.

وی کنده‌کاری‌های داخل شهر در روز را موجب ترافیک شدید دانست و یادآور شد: شهر رشت فاقد کمربندی مناسب در شهر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با بیان اینکه روزانه بیش از ۲۰۰ تا ۳۰۰ دستگاه خودروی سنگین از گمرک انزلی در رشت تردد می‌کنند، یادآور شد: این امر موجب بروز مشکلات شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر