English

دستگاه پیشگیری از جرم نمی‌تواند به حواشی کنسرت‌ها بی‌تفاوت باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: وقتی حواشی ضد عفت، انتظامی و امنیتی در کنسرت ها به وجود می‌آید، دستگاه پیشگیری از جرم نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد.

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فضاسازی‌های شکل‌گرفته پیرامون مسئله کنسرت در مشهد و سایر نقاط کشور، اظهار کرد: بحثما، موضوع موسیقی و کنسرت نیست بلکه بحثحواشی به وجود آمده در کنسرت است.

وی بابیان این‌که نمی‌شود گفت نیروی انتظامی و دستگاه‌های قضایی در چنین موضوعاتی دخالت نکنند، تأکید کرد: مسئله کنسرت یک موضوع است و بحثمجوزی که صادر می‌شود موضوع دیگر، موسیقی به ما ارتباط ندارد چون در آن تخصص نداریم اما حرف ما، حواشی امنیتی آن است.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: اگر بنا شد روضه‌خوانی سیدالشهدا هم برگزار شود و حاشیه امنیتی و انتظامی داشته باشد، باید با آن نیز برخورد شود، نمی‌توان گفت چون روضه سیدالشهدا است به آن کار نداشته باشیم.

امام جمعه مشهد افزود: دستگاه صادرکننده مجوز برای کنسرت باید این موضوع را جواب دهد که مجوز صادرشده، مجوز به چه چیزی است؟ وقتی حواشی ضد عفت، انتظامی و امنیتی به وجود می‌آید، دستگاه پیش‌گیری از جرم نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد.

وی با تأکید بر این‌که ما می‌خواهیم از منکرات شرعیه جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: قصد آزار کسی را نداریم اما متأسفانه قصه جبهه لائیک در کشور یک غذای چرب و گرمی است که همه می‌خواهند آن را امتحان کنند، برخی دولتمردان تلاش کردند تا با جمع‌کردن آنان پشت سر خود، حاشیه قدرت ایجاد کنند.

آیت الله علم الهدی یادآور شد: امروز نیز برخی فکر می‌کنند می‌توانند با استفاده از جریان لائیک، حاشیه قدرتی برای خود به وجود بیاورند درحالی‌که این جریان پیرو شکم و شهوت است، به محض این‌که این خواست آنان در خطر بیفتد، در مقابل آنان نیز می‌ایستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه