English

تمام مسوولان از جمله دستگاه قضا باید برای خدمت‌رسانی به محرومین بیشتر توجه کنند

آیت الله صافی گلپایگانی گفت: تمامی مسوولان از جمله دستگاه قضا باید نسبت به خدمت رسانی به اقشار ضعیف و محرومین توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی، دادستان عمومی و انقلاب و دادستان ویژه روحانیت استان با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی دیدار و گفتگو کردند.

بر پایه این گزارش حجه الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری و شورای قضایی خراسان رضوی ضمن تجلیل از مقام مرجعیت، مراجع تقلید را از مهمترین پشتوانه های نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: خادمان مردم در دستگاه قضایی با همین پشتوانه عظیم اقدام به اجرای قانون منبعثاز شرع مقدس می کنند.

حجه الاسلام والمسلمین مظفری با ارائه گزارشی از اقدامات دادگستری و سازمانهای تابعه قوه قضائیه در استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: قوه قضائیه به برکت خون شهدا و جانفشانی ایثارگران و جانبازان تمامی سعی خود را در اجرای قوانینی که برگرفته از فقه اسلامی است به انجام رسانده و ان شاء الله در مسیر احقاق حقوق عمومی و اجرای قانون و شرع مقدس و بسط و گسترش عدالت در جامعه اسلامی تلاش مضاعفی خواهد داشت.

وی اقدامات دادگستری خراسان رضوی را در راستای ارائه هرچه مطلوبتر به مراجعان محترم دانست و خاطر نشان کرد: در مدت اخیر اقدامات انجام شده موجب افزایش رضایت عمومی شده است.

در این دیدار همچنین حضرت آیت الله صافی گلپایگانی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت پذیرفته توسط دستگاه قضایی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: کار در دستگاه قضایی خطیر بوده و امر قضاوت بسیار مهم و حساس است.

آیت الله صافی گلپایگانی افزود: امروز نگاه جهان به جمهوری اسلامی ایران است و عملکرد مسئولین در چنین شرایطی بسیار مهم است و لکن مردم از مسوولان انتظار خدمت صادقانه دارند. این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: تمامی مسوولان از جمله دستگاه قضایی باید به خدمت رسانی به اقشار ضعیف و محرومین توجه بیشتر داشته باشند و در جهت احیای ارزش های اسلامی در جامعه تلاش خود را مصروف کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر