English

تکمیل و بهره برداری از بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی مشهد تا پایان سال جاری

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی مشهد گفت: با تکمیل این طرح، در نهایت تا پایان نیمه دوم سال جاری و سپس تجهیز بیمارستان، مجاوران و زائران بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) بتوانند از خدمات درمانی مورد نیاز بهره مند شوند.

تکمیل و بهره برداری از بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی مشهد تا پایان سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان در حال ساخت ۵۴۰ تختخوابی مشهد بازدید و توصیه های لازم جهت بهره برداری هر چه سریعتر از این پروژه را ارائه داد.

حسین صدرالسادات معاون توسعه مدیریت ومنابع به همراه مدیرکل منابع فیزیکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بررسی روند اجرای پروژه در حال ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی مشهد از این مرکز بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور سید محمد حسین بحرینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد و نیز رحیمی مومن مدیر فنی و نظارت بر طرحهای عمرانی انجام گرفت، توضیحات لازم در خصوص روند پیشرفت این پروژه ارائه و بر تخصیص اعتبارات بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی مشهد به منظور بهره برداری هرچه سریع تر از این پروژه تاکید شد.

بحرینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی این پروژه، ابراز امیدواری کرد: با تکمیل این طرح، در نهایت تا پایان نیمه دوم سال جاری و سپس تجهیز بیمارستان، مجاوران و زائران بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) بتوانند از خدمات درمانی مورد نیاز خود بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر