English

دستورالعمل طرح امداد تابستانه اورژانس ۱۱۵ شمال شرق کشور ابلاغ شد

دستورالعمل طرح امداد تابستانه اورژانس ۱۱۵ به دانشگاه‌ها، دانشکده‌ها و شبکه‌های بهداشتی درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ابلاغ شد.

دستورالعمل طرح امداد تابستانه اورژانس ۱۱۵ شمال شرق کشور ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، قرار است طرح امداد تابستانه اورژانس ۱۱۵ با همکاری دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی استان خراسان بزرگ و شبکه های بهداشتی درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از پانزدهم تیر ماه اجرا شود.

مدیر حوادثو فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: این طرح تا سوم مهر ماه با همکاری دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی خراسان شمالی، خراسان جنوبی، مشهد، گناباد، سبزوار، تربت حیدریه، نیشابور، تربت جام، اسفراین، در محورهای درون و برون شهری اجرا می شود.

رضا وفایی نژاد افزود: در این طرح تمامی پایگاه های اورژانس ۱۱۵ در محورهای برون شهری و داخل شهر به مسافران تابستانی و زائران بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) خدمات ارائه می دهند.

وی آماده باش تمامی پایگاههای فعال شهری و جاده ای اورژانس ۱۱۵ در کل استان، استقرار آمبولانس تمامی پایگاههای جاده ای در مکان مناسب تا حد امکان در مجاورت حاشیه جاده، آماده باش اورژانس ۱۱۵ و بیمارستانها و اطاقهای عمل و تامین کادر پزشکی و پرستاری و تجهیزات و ملزومات مورد نیاز و پیش بینی آمبولانس های یدک به منظور پشتیبانی آمبولانس های فعال از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

وفایی نژاد با اشاره به ابلاغ دستورالعمل طرح امداد تابستانی به دانشگاهها و دانشکده ها ی علوم پزشکی و شبکه بهداشتی درمانی استان افزود: در این طرح ضمن هماهنگی و تعامل کامل با پلیس و سایر ارگان های امداد رسان، گزارش حوادثویژه توسط کلیه دانشگاه ها و دانشکده های قطب، شهرستان های تابعه دانشگاه و مرکز ارتباطات اورژانس مشهد باید به اتاق هدایت عملیات بحران قطب شمال شرق ارسال شود.

وی گفت: بر اساس این دستورالعمل تمامی مراکز قطب و شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد بایستی گزارش نهایی عملکرد اقدامات صورت گرفته در خصوص طرح امداد تابستانی و آمار حوادثو سوانح با تعداد مصدوم بیشتر از ۴ نفر و یا فوتی بیش از دو نفر را به EOC قطب شمال شرق به نشانیVCR. Disaster @ mums. ac. irارسال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر