English

۸۰۰ قلیان در طرقبه و شاندیز معدوم شد

مراسم معدوم سازی قلیان‌های جمع آوری شده از سطح اماکن عمومی شهرستان طرقبه و شاندیز با حضور جمعی از مسوولان برگزار شد.

۸۰۰ قلیان در طرقبه و شاندیز معدوم شد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، مراسم معدوم سازی قلیان های جمع آوری شده از سطح اماکن عمومی شهرستان طرقبه شاندیز با حضور جمعی از مسوولان برگزار شد.

این مراسم در راستای ارتقای همکاری بین بخشی و همچنین اجرای قانون ملی مبارزه با دخانیات و نیز تأمین حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی شهروندان برای کاهش مصرف قلیان با حضور دادستان، رئیس دادگستری، فرماندهی نیروی انتظامی، فرمانده سپاه شهرستان، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طرقبه و شاندیز و جمعی از مسوولان شهرستان در مجموعه چالیدره برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان طرقبه شاندیز در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های همه جانبه دادستان و دستگاه قضایی و فرماندهی انتظامی شهرستان، در خصوص جلوگیری از فعالیت واحدهای عرضه قلیان در این شهرستان، خواستار توجه بیشتر رسانه های گروهی به اطلاع رسانی در زمینه مضرات و آثار سوء مصرف مواد دخانی به ویژه قلیان در جامعه شد.

صحی زاده با تاکید بر مشارکت بین بخشی در ارتقای فرهنگ پیشگیری در جامعه اظهار داشت: با همفکری و همکاری و افزایش همکاری بین بخشی زمینه را برای حذف این عوامل مضر و خطرناک در جامعه فراهم آوریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر