English

مهابادی:

بازی خوب پدیده آنها را در لیگ حفظ کرد

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان خراسان با بیان اینکه هر دو تیم خوب بازی کردند، گفت: پدیده در نیمه اول از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد.

بازی خوب پدیده آنها را در لیگ حفظ کرد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان با بیان اینکه هر دو تیم خوب بازی کردند، گفت: پدیده در نیمه اول از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد و نتیجه گرفت.

داود مهابادی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل پدیده خراسان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هر دو تیم فوتبال خوبی ارائه کردند. پدیده در نیمه اول توانست از موقعیت‌هایش استفاده کند.

وی در مورد پنالتی که داور به ضرر تیمش اعلام کرد، گفت: فکر می‌کنم داور می‌توانست این صحنه را پنالتی اعلام نکند، چون بازیکن ما با مهاجم حریف فاصله زیادی داشت. تصمیم داور خیلی سختگیرانه بود. در مجموع بازی رو به جلو و خوبی از دو تیم شاهد بودیم و در نیمه دوم، ما بازی بهتری ارائه کردیم که درخشش دروازه‌بان حریف و بی‌دقتی بازیکنان باعث شد نتوانیم از آنها استفاده کنیم. حداقل می‌توانستیم یک مساوی از این مسابقه کسب کنیم.

در کل مربیگری‌ام چنین نتایجی نگرفته بودم

سرمربی مشکی‌پوشان با عذرخواهی از هواداران این تیم که با ناراحت به خانه رفتند،‌ تصریح کرد: در 11،10 سال اخیر، هیچ وقت این نتایج را نگرفته بودم. دست ما بسته است و ظرفیت تیم ما بیشتر از این نیست. باید بدانیم بعضی اوقات بدشانسی می‌آوریم و زمان‌هایی هست که اشتباه می‌کنیم.

مهابادی در مورد ادامه همکاری با مشکی‌پوشان برای فصل آینده خاطرنشان کرد: تا الان مذاکره‌ای برای فصل بعد نکرده‌ایم. هم مدیران باشگاه، هم مدیران استان و هم مردم مشهد، انتظار دارند که تیم فصل آینده به لیگ برتر بازگردد. اگر زیرساخت‌ها فراهم باشد و تیمی برای لیگ برتری شدن ببندیم،‌ خودم هم دوست دارم در مشکی‌پوشان بمانم. به این شرط که شرایط مهیا باشد و باشگاه به من پیشنهاد بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر