English

امداد رسانی به بیش از ۲۹۷ حادثه دیده در خراسان رضوی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت:از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا 4 فروردین،62 عملیات امدادی توسط نیروهای هلال احمر انجام و به 297 حادثه دیده امدادرسانی شده است.

امداد رسانی به بیش از ۲۹۷ حادثه دیده در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ازاجرای ۶۲ عملیات امداد و نجات و امداد رسانی به ۲۹۷ حادثه دیده در این ایام خبر داد.

 سید مجتبی احمدی با اشاره به آمار کلیدر دور نخست طرح نوروزی 97 انجام شد امدادرسانی این جمعیت در دور نخست طرح نوروزی 97 اظهار کرد:‌ در این مدت 59 مورد اتفاق رخ داد که در آن ها 247 نفر حادثه دیدند و 185 نفر مصدوم شدند.

او افزود: مهم ترین حوادث این مدت انحراف اتوبوس و برخورد با دکل فشار قوی در کیلومتر 25 محور نیشابور- سبزوار در 27 اسفندماه سال گذشته بود که در اثر آن 40 نفر آسیب دیدند.

احمدی تصریح کرد:‌ میانگین زمان حضور در صحنه عملیات در حوادث جاده ای در این مدت از زمان اطلاع به جمعیت تا حضور نیروهای هلال احمر در صحنه حادثه هشت دقیقه و 13 ثانیه بوده است.

او ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا چهارم فروردین ماه بیشترین حوادث در سبزوار با 14 مورد حادثه و کم ترین حوادث در فیروزه، کلات، نیشابور، جغتای و درگز با یک حادثه بوده است.

احمدی همچنین به مقایسه آماری حوادث در دور نخست طرح نوروزی 97 نسبت به مدت مشابه سال گذشته پرداخت و گفت: تعداد حوادث استان در این مدت کاهش 28.91 درصدی و تعداد مصدومان نیز کاهش 7.03 درصدی داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر