English

پیام دعوت رئیس شورای شهر مشهد از مردم برای حضور در مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری

رئیس شورای شهر مشهد از مردم برای حضور باشکوه در سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری در حرم رضوی دعوت به عمل آورد.

پیام دعوت رئیس شورای شهر مشهد از مردم برای حضور در مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، رئیس شورای شهر مشهد، طی پیامی از عموم ملت خداجو و شهیدپرور برای شرکت در مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب در آغاز سال جدید در بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) دعوت کرد.

رهبر معظم انقلاب چهارشنبه هفته جاری اول فرودین 1397 در حرم مطهر رضوی به بیان سخنرانی خواهند پرداخت.

محمد رضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد، از مردم برای حضور در سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی دعوت و در این راستا پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نوروز و طلیعه بهار یکی از آیات الهی است که در کنار زیبایی وصف ناشدنی، به همه انسان‌ها حیات و فرصت دوباره برای زندگی، آبادانی و اصلاح را بشارت می‌دهد و بشریت را به "احسن الحال" فرا می‌خواند.

قادر متعال را شاکریم که توفیق داریم همه ساله در جوار مضجع نورانی امام الرئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه آلاف التحیة و الثناء) سال جدید را با نام مبارک اهل‌بیت (علیهم‌السلام) که واسطه رحمت الهی و تحقق احسن الحال هستند، آغاز کنیم.همچنین، سال هاست برای مردم شریف خراسان و مشهد الرضا(ع) طلوع بهار طبیعت با بهاری دیگر همراه می‌باشد و این شهر مقدس و دیار مؤمنین به میزبانی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در اولین روز سال نو، مفتخر است.

اینک به احترام مردمانِ دیار امام رئوف و زائران حضرت ایشان، تمام قد می ایستیم و با تسلیتِ شهادتِامام هادی (ع) و آرزوی سالی پر خیر و برکت برای ایران وهمه ایرانیان پاک نهاد  از شما دعوت می کنیم، یکم فروردین ماه ۹۷ که روز زیارتی حضرت رضا (ع) نیزاست ، در مراسم دیدار و استماع سخنان راهبردی مقام معظم رهبری ، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) شرکت فرمائید.

ان شاالله با حضور در این مراسم سیاسی- معنوی، با ایمان و اقتدار، گام در نقشه راه 1397 خواهیم گذاشت و با باز تعریف شهری آن راهبرد کلان، برای داشتن مشهدی زیباتر هم پیمان خواهیم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه