English

دعوت شهرداری مشهد ازمشهدی ها برای مشارکت در طرح خانه تکانی شهری

مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد از اجرای طرح "خانه تکانی" برای اولین بار در شهرداری مشهد خبر داد.

دعوت شهرداری مشهد ازمشهدی ها برای مشارکت در طرح خانه تکانی شهری

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد از اجرای طرح "خانه تکانی" برای اولین بار در شهرداری مشهد خبر داد و افزود این طرح در قالب دو عنوان کلی جمع آوری لوازم مستعمل منازل و تنظیف شهر با مشارکت مردم و مسئولین برنامه ریزی شده است . 

وی با بیان اینکه طرح جمع آوری لوازم مستعمل منازل با هدف تقویت حس نوع دوستی و کمک به اقشار نیازمند از طریق جمع آوری لوازم مستعمل قابل استفاده و توزیع بین خیریه های مورد تایید و مجاز و نهایتا تحویل به جمعیت هدف که نیازمندان آبرومند و واقعی شهر خواهند بود طراحی شده است افزود:  به همین منظور از تاریخ 19/12/1396 ایستگاههای مهربانی در سطح مناطق برپا شده است.

مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد با تاکید بر اطلاع رسانی خدمات مهم به شهروندان اظهار داشت: همچنین به منظور تعامل بیشتر شهروندان با مدیریت شهری و با هدف دستیابی به شعار  "مشهد شهر هوشمند ، شهر امید و زندگی" دستاوردهای شاخص خدمات شهری به شهروندان ارائه می شود.

وی در ادامه از اجرای طرح خانه تکانی شهری با هدف مشارکت شهروندان در تنظیف مساجد و مدارس خبر داد و افزود: در برنامه دوم که با عنوان تنظیف شهر با مشارکت مردم و مسئولین معرفی شد به مناطق شهرداری ماموریت داده شده است تا با استفاده از تمام توان و ظرفیت موجود و همکاری داخلی تمام واحدها بویژه حوزه های فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی در جهت اجرای برنامه هایی با عناوین خانه تکانی در مدارس ، مساجد ، اصناف و ... اقدام نمایند . 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر