English

در آستانه چهل سالگی انقلاب؛

راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن در مشهد برگزار شد

مردم شهید پرور مشهد همچون سالهای گذشته در یوم الله ۲۲ بهمن ۹۶ هم که مصادف با سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بود برای نشان دادن وحدت و انسجام ملی راهپیمایی با شکوهی را برگزار کردند.

راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، در سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در شرایطی که دشمن هجمه های زیادی علیه ساختار نظام جمهوری اسلامی و اتحاد ملی وارد میکند, مردم پیش از آغاز رسمی راهپیمایی۲۲ بهمن در مسیرهای دهگانه از پیش تعیین شده مشهد حضور یافتند.

مردم شهید پرور مشهد همچون سالهای گذشته در یوم الله ۲۲ بهمن۹۶ که مصادف با سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بود برای نشان دادن وحدت و انسجام ملی راهپیمایی با شکوهی را برگزار کردند.

طبق روال همه ساله قرار شروع راهپیمایی ساعت ۹ صبح در میدان ۱۵ خرداد بود اما شور و شوق وصف ناشدنی اقشار مختلف مردم باعث شده بود از ساعتی قبل در این مکان تجمع کنند، هنوز دقایقی به آغاز راهپیمایی مانده بود اما مردم همچنان به صورت گروهی، انفرادی و خانوادگی خود را به میدان ۱۵ خرداد می رساندند.

راهپیمایی

در هنگام آغاز راهپیمایی دیگر حتی جای سوزن انداختن هم نبود، مردان و زنان، نوجوانان و جوانان، کودکان و خردسالان و حتی سالمندانی که حتی ایستادن برایشان مشکل بود برای تجدید پیمان با آرمانهای امام(ره) و انقلاب اسلامی آمده بودند و با در دست داشتن پلاکاردها، تابلوها، بنرها و دست نوشته هایی انزجار خود را از استکبار جهانی و صهیونیست فریاد می زدند.

ندای الله اکبر در مشهد طنین انداز شد

شور و هیجان در میان مردم موج می زد و هر لحظه که می گذشت بر انبوه جمعیت افزوده شد.راهپیمایی با شعار مرگ بر آمریکا آغاز شد و مردم مشت های گره کرده خود را با شعار مرگ بر اسرائیل بلند می کردند، در ابتدای خیابان امام رضا(ع) گروهی سرود نوجوانان بسیجی با هیجانی وصف ناشدنی به اجرای سرودهای انقلابی می پرداختند و عده ای هم با تلفن های همراه خود در حال ثبت این تصاویر بودند، بازار سلفی گرفتن داغ بود و هر کس به نوعی در تلاش ثبت حضور خود در این حماسه ملی بود.

انبوه جمعیت مانند موجی خروشان با سر دادن شعارهای ضد استکباری و صهیونیستی طی مسیر می کردند، بعد از میدان بسیج و در حاشیه خیابان امام رضا(ع) باز هم گروههای سرود بسیجی و همچنین غرفه های شعار نویسی ضد استکباری در راهپیمایی خودنمایی می کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر