English

خراسان رضوی قهرمان کوراش بزرگسالان کشور شد

مسوول انجمن کوراش هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از درخشش ۷کوراش کاران استان در رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در یزد خبر داد.

خراسان رضوی قهرمان کوراش بزرگسالان کشور شد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، علیرضا دلیر با بیان اینکه مرحله نهایی رقابت های کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روز گذشته در یزد پایان یافت، از قهرمانی تیم کوراش بزرگسالان خراسان رضوی در این دوره از رقابتها خبر داد.

وی افزود: در این رقابتها تیم خراسان رضوی با کسب ۳ مدال طلا یک نقره و ۳ برنز بالاتر از تهران و خراسان شمالی قرار گرفت و به مقام قهرمانی کشور رسید.

 مسوول انجمن کوراش هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی با اشاره به درخشش نمایندگان استان در این رقابتها، بیان کرد: جعفرفیزورآبادی، امیدتزتک و جعفرپهلوانی از خراسان رضوی به ترتیب در اوزان ۶۶، ۸۱ و +۹۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

IMG_20180203_112746

دلیر، سرمربی تیم ملی کوراش کشور شد

مسوول انجمن کوراش خراسان رضوی به کسب مدال نقره قاسم احدی در وزن ۹۰ کیلوگرم رقابتهای قهرمانی کشور اشاره کرد و ادامه داد: آرمین بندار و وحید جدی مشترکا در وزن ۶۶ کیلوگرم وخسرو رحیمی در وزن+۹۰ کیلوگرم این رقابتها به مقام سوم رسیدند وبه همراه دیگر مقام آوران استان به اردوی تیم ملی راه یافتند.

وی با بیان اینکه علی معلومات و وحید غفوریان هدایت تیم خراسان رضوی را  برعهده داشتند،خاطر نشان کرد: تیم ملی کوراش کشور با سرمربی گری خسرو دلیر مربی ارزنده مشهدی خود، بازیهای آسیا جاکارتای اندونزی را درسال آینده پیش رو دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر