English

دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی خبر داد

ارسال۲۱۷ اثر به جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی

دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی از وصول 217 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

ارسال217 اثر به جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، سیدناصر نعمتی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان رضوی در حال برگزاری است که مدیران رسانه‌های جمعی عضو شورای سیاست‌گذاری این جشنواره هستند.

وی افزود: فراخوان این جشنواره از ابتدای دی‌ماه در سه محور «انقلابی اسلامی»، «تولید ملی و اقتصاد مقاومتی» و «شهر و شهروندی» منتشر شد تا اصحاب رسانه خراسان رضوی آثار خود را در این محورها برای دبیرخانه ارسال کنند.

 برگزاری جشنواره در اسفندماه

دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی با بیان این‌که استقبال اهالی رسانه از محورهای مطرح‌شده نشان می‌دهد هدف‌گذاری مناسبی انجام‌گرفته،خاطرنشان کرد: معمولاً آثار رسانه‌ای در جشنواره ها تنها به لحاظ تکنیکی ارزیابی، معرفی و تقدیر می‌شوند اما در جشنواره رسانه‌ای ابوذر آثاری که به لحاظ محتوایی برجسته هستند، معرفی و تقدیر می‌شوند.

نعمتی تصریح کرد: تاکنون 217 اثر در قالب‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره رسیده که پیش‌بینی می‌شود با نزدیک شدن به زمان پایان فراخوان، حجم آثار ارسالی افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی به همت سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی برگزار می‌شود که مراسم اختتامیه این جشنواره در اسفند ماه امسال خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر