English

بازی استقلال و پدیده در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود

مسوولان برگزاری مسابقات فوتبال استان خراسان رضوی اعلام کردند که دیدار تیم های استقلال و پدیده احتمالا در ورزشگاه امام رضا پیگیری می شود.

بازی استقلال و پدیده در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، در روزهای اخیر بحث های فراوانی در خصوص عدم اجازه شورای تامین مشهد برای برگزاری بازی های استقلال و پرسپولیس در مشهد خبرساز شد.

حیدر خوش‌نیت با اشاره به برگزاری بازی های لیگ برتر در مشهد اظهار کرد: در جدول مسابقاتی که به ما دادند مکان تمام بازی‌ها ورزشگاه ثامن پیش‌بینی شده و برای برگزاری دیدارها در ورزشگاه امام رضا(ع) هیچ درخواستی مطرح نشده است.

وی تصریح کرد: باید درخواست از طرف باشگاه‌ها و هیأت فوتبال استان بیاید و ما هم وظیفه داریم برگزاری بازی در استادیوم ثامن را بررسی نماییم.

بر اساس این خبر، محمدمهدی برادران رئیس هیأت فوتبال استان خراسان رضوی گفت: رئیس شورای تامین، فرماندار مشهد است که هفته پیش تصویب شد و به ما ابلاغ نمودند که امکان برگزاری بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا (ع) نیست و امروز سه‌شنبه به فرمانداری نامه می‌زنیم تا بازی پدیده و استقلال در ورزشگاه امام رضا برگزار گردد و علاقه‌مند به انجام این کار هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آستان قدس از ابتدا گفته بود در ۱۰ بازی لیگ ورزشگاه را در اختیار هیأت فوتبال قرار می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه