English

رئیس شورای شهر مشهد:

حمایت شورا شهر مشهد از فعالان حوزه فرهنگ و هنر

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: رویکرد شورا نسبت به سرمایه گذاران حوزه فرهنگ و هنر، رویکردی حمایتی است تا این حوزه در شهر سامان یابد.

حمایت شورا شهر مشهد از فعالان حوزه فرهنگ و هنر

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد محمدرضا حیدری اظهار داشت: از برگزارکنندگان چنین محافل باارزش و تاثیرگذاری باید تشکر نمود؛ تداوم و پویایی نهضت امام حسین(ع) و قیام عاشورا با فرهنگ، شعر و هنر گره خورده است.

حیدری در ادامه با بیان اینکه متاسفانه در ادوار مختلف افراط و تفریط هایی در نحوه مواجه با این موضوع وجود داشته است، گفت: امیدواریم چنین برنامه هایی در مشهد که مهد فرهنگ و ادب و هنر است، با گستردگی بیشتر برگزار شود و علاقه مندان حوزه کتاب و کتابخوانی به توسعه آن کمک نمایند.

وی بازارچه گلستان و \"کافه کتاب آفتاب\" را نقطه مرکزی و مهمی در حوزه فرهنگی دانست و تصریح کرد: برای احیاء و فعال نمودن این مجموعه باید از نظرات و مشارکت های افرادی که در این مجموعه فعالیت می نمایند، در تصمیم گیری ها استفاده شود.

حیدری حوزه کتاب را حوزه ای پرهزینه و پردردسر دانست و افزود: همه ما باید قدردان سرمایه گذاران این عرصه باشیم و به این عزیزان برای پویا و سرپا نگهداشتن فضاهای فرهنگی کمک کنیم.

وی با بیان اینکه برای حوزه فرهنگ و هنر، اهالی این حوزه باید مشارکت داشته باشند و از ظرفیت ایشان استفاده نماییم، خاطرنشان کرد: شورا و مدیریت شهری مشهد حتما در این زمینه کمک خواهند کرد و به سمت سویی میرویم که برنامه های متنوعی با هدف توسعه فرهنگ و هنر شهر در این مراکز برگزار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس از رویکرد حمایتی شورا نسبت به سرمایه گذاران حوزه فرهنگ و هنر خبرداد و گفت: امیدواریم با این رویکرد حمایتی، عرصه فرهنگ، که یکی از نیازهای مهم شهر به حساب می آید را سامان بخشیم.

حیدری با تاکید بر لزوم کارآمدسازی و احیای مراکز فعال در حوزه کتابخوانی سطح شهر، اظهارداشت: در این خصوص، نقایص و ایرادات را باید برطرف سازیم؛ ظرفیت های لازم را ایجاد کنیم و فعالیت آن ها برای بخش خصوصی توجیه دار شود.

وی افزود: توجیه دار شدن چنین مراکزی سبب استقبال روزافزون سرمایه گذاران در حوزه فرهنگ و هنر خواهد شد که ثمره آن، افزایش مراکزی همچون کافه کتاب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر