English

پیکر آیت‌الله معصومی شاهرودی در حرم امام هشتم(ع) تشییع شد

پیکر آیت‌الله علی‌اصغر معصومی ‌شاهرودی ساعتی پیش با حضور علما، مسئولان، زائران و مجاوران حرم رضوی از مهدیه مشهد به سمت بارگاه منور رضوی تشیع شد.

پیکر آیت‌الله معصومی شاهرودی در حرم امام هشتم(ع) تشییع شد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، مراسم تشییع آیت‌الله علی‌اصغر معصومی‌ شاهرودی؛ عضو مجلس خبرگان رهبری، ساعت 9 صبح با حضور علما، مسئولان، اساتید، طلاب، دانشگاهیان، زائران و مجاوران حرم رضوی از مهدیه مشهد به سمت بارگاه منور امام رضا(ع) برگزار شد.

پیکر این عالم مجاهد پس از تشرف به مضجع شریف علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، طواف و اقامه نماز میت توسط آیت‌الله سیدمحمد موسوی‌ شاهرودی از اساتید حوزه علمیه مشهد، در رواق دارالعباده حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

آیت‌الله معصومی از زمستان سال گذشته بر اثر کهولت سن و بیماری مدتی در بیمارستان رضوی مشهد و سپس در منزل تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت و سرانجام روز یکشنبه، 26 شهریورماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در سن 91 سالگی دار فانی را وداع گفت و به لقاءالله پیوست.

یادآور می‌شود؛ آیت‌الله علی‌اصغر معصومی شاهرودی، نماینده چهار دوره مجلس خبرگان رهبری از استان خراسان و امام جمعه تربت‌حیدریه، استاد دانشگاه و نماینده سابق ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد مشهد بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه