English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی

۵۰ درصد ورودی و خروجی قاچاق کالا و ارز کاهش یافته است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: سیاست دولت حمایت جدی از تشکل های مردم نهاد فعال در حوزه تولید داخلی و فعال در امر مبارزه با قاچاق کالا است.

۵۰ درصد ورودی و خروجی قاچاق کالا و ارز کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، سید جواد حسینی در جمع فعالین مردمی عرصه سلامت با بیان اینکه یکی از برنامه های استان در حوزه سازمان های مردم نهاد گسترش موضوعی این تشکل ها است افزود:  راه اندازی تشکل های مرتبط با موضوع مبارزه با قاچاق کالا و تولید محصولات داخلی سلامت محور مورد حمایت استان می باشد.

وی، موسسه یاوران سلامت را یکی از سمن هایی دانست که در حوزه محصولات بهداشتی سلامت محور فعالیت می کند و گفت: مبارزه با قاچاق کالا بویژه کالاهای سلامت محور علاوه بر کمک به سلامت مردم به رونق بخشی تولید داخلی نیز کمک بسیار زیادی می نماید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: مبارزه با کالاهای قاچاق اولویت دار خصوصا کالاهای قاچاق عرصه سلامت از برنامه های است که با جدیت در استان پیگیری می شود

حسینی از برگزاری کنگره بین‌المللی فرآورده‌های حلال در مشهد خبر داد و گفت: سوغات، کالا و برندهای حلال در استان سالانه ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ارزش افزوده ایجاد می کند که متاسفانه ۷۵ درصد کالاهای سوغات خارجی و بخش عمده ای نیز قاچاق می باشد.

وی افزود: با فعالیت های انجام شده در دولت تدبیر و امید  ۵۰ درصد ورودی و خروجی قاچاق کالا و ارز کاهش یافته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد:  با مبارزات صحیح صورت گرفته  شده در دولت تدبیر و امید سود سالانه قاچاق کالا و ارز از ۲۴ میلیارد دلار برای قاچاقچیان به ۱۲ میلیارد دلار کاهش یافته است.

حسینی در ادامه گفت : باید بگونه ای حرکت کنیم که گردش مالی قاچاق کالا و ارز به صفر برسد تا گامی در جهت رونق تولید داخلی و ایجاد اشتغال برداریم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر