English

عضو هیئت مدیره روزنامه شهرآرا:

شهرآرا باید روزنامه ای فراگیر باشد

عضو هیئت مدیره روزنامه شهرآرا گفت: جامعه هدف روزنامه شهرآرا زائران و مجاروان امام مهربانی‌ها هستند و دورنمای این رسانه باید شامل دربرگیری و فراگیری باشد.

شهرآرا باید روزنامه ای فراگیر باشد

رمضانعلی فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار موج در مشهد، اظهار داشت: روزنامه شهرآرا رسانه شهروندان شهر امام رضا(ع) بوده و جامعه هدفش هم زائران و مجاروان امام مهربانی‌ها است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با تغییرات مدیریتی در این رسانه، خاطرنشان کرد: در حوزه مدیریتی اصل بر تعامل، تعادل، همسو بودن و شنیدن نظرات مختلف و در مسیر یک انتخاب احسن است.

وی باتاکید بر غنای محتوایی روزنامه مردم مشهد در حوزه های فرهنگ شهروندی و همبستگی اجتماعی و رفع ایرادات قبلی که منجر به انتقادات کارشناسانه شده بود گفت: سرپرست کنونی یک چهره رسانه‌ای فعال بوده که گزینه مناسبی برای مدیریت این رسانه است که البته باید بررسی‌های لازم و کامل صورت پذیرد و سپس این باره تصمیم‌گیری شود.

فیضی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی مشهد در شورای پنجم که اعضای آن متشکل از خانواده انقلاب و شهدا هستند در مسیر ترویج فرهنگ رضوی است.

این عضو شورای اسلامی شهر تاکید کرد: اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد در جهت طراحی شهری فرهنگی و متناسب با نام امام رضا(ع) تلاش می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر