English

عباس میرزاده:

خراسان رضوی استانداری «ملی» می خواهد

عضو هیئت رئیسه شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی شرایطی ویژه داشته و به واقع استانی ملی است و مناسب است گزینه‌ پست استاندار نیز یک مدیر در سطح ملی باشد.

خراسان رضوی استانداری «ملی» می خواهد

به گزارش خبرگزاری موج، عباس میرزاده عضو هیئت رئیسه شورای اصلاح‌طلبان استان در گفت‌وگو با خبرنگار موج در مشهد، اظهار داشت: در انتخابات سال 96 ، اصلاح‌طلبان تمام‌قد از روحانی حمایت کردند و درنهایت ایشان با رای بالایی هم انتخاب شد.

وی با تاکید بر توجه جدی تر دولت به بدنه پرشمار اصلاح طلب حامی روحانی افزود: روحانی شعارها و وعده‌های زیادی داده که باید در حد توان خود به آن‌ها جامه عمل بپوشاند.

وی ادامه داد: همچنین لازم است با یک تدبیر ویژه از دانش نخبگان و متخصصان، بانوان و جوانان فهیم کشور بهره گرفت.

این فعال سیاسی استان با بیان اینکه محوریت شعارهای روحانی در دو انتخابات‌ 92 و 96 «تغییر» بوده است، گفت: این تغییر در بسیاری نقاط کشور ازجمله خراسان رضوی کمتر محسوس بود و حاکمیت دولت باتوجه به شعارهایش را با چالش مواجه کرده و کمرنگ دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: باید کسانی در راس اجرایی استان باشند که سمت و سوی حرکت دولت را قبول داشته و ثمربخش باشند .

وی با بیان اینکه مردم ‌براساس شعار تغییر مجدد به روحانی رای دادند، تاکید کرد: مردم از روحانی توقع دارند که به وعده‌هایش عمل کند و مردم تغییر را در عمل ببینند.

این فعال رسانه ای خراسانی درباره رویکرد دولت در تغییر استانداران، گفت: استانداری که فاقد ثمربخشی باشد موجب ناامیدی رای دهندگان خواهد شد و استاندار بعدی علاوه بر باور به شعارهای دولت و اعتقاد به مردم، باید به موضوعات جدی مانند اشتغال و تولید توجهی جدی کند.

میرزاده با اشاره به اینکه استاندار یک استان باید فردی بومی باشد، گفت: از دولت می‌خواهیم که استانداری بومی برای خراسان رضوی انتخاب کند، فردی که آشنایی و شناخت کامل از  استان  داشته باشد.

رئیس پیشین ستاد اصلاح طلبان حامی روحانی در رابطه با شهردار منتخب مشهد، خاطرنشان کرد: تقی‌زاده‌ خامسی انتخابی درست برای شهرداری مشهد بود، گزینه‌ای که با رای 100‌ درصدی منتخبان مردم در شورای پنجم همراه شد و بی‌شک شورای شهر اشتباهی در این انتخاب نداشت.

ویدر رابطه با سوابق کاری تقی‌زاده‌ خامسی، تصریح کرد : شهردار منتخب مشهد سوابقی همچون معاون استاندار خراسان بزرگ، معاون شهردار تهران، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران بزرگ و غیره را در کارنامه کاری خود دارد و گزینه‌ای مناسب برای شهرداری مشهد است و امیدواریم که به وعده‌های داده شده عمل کند و به اهدافش جامه عمل بپوشاند.

میرزاده تاکید کرد: تقی‌زاده ‌خامسی تخصص و تعهد کافی داشته و امیدواریم که در رفتار و عمل هم دیده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه