English

رئیس شورای شهر مشهد:

گفتمان‌های عدالت‌محوری زیست‌پذیری و شفافیت سه گفتمان کاری شورای پنجم در مشهد خواهد بود

رئیس شورای شهر مشهد گفت: گفتمان‌های عدالت‌محوری زیست‌پذیری و شفافیت سه گفتمان کاری شورای پنجم در مشهد خواهد بود.

گفتمان‌های عدالت‌محوری زیست‌پذیری و شفافیت سه گفتمان کاری شورای پنجم در مشهد خواهد بود

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری موج از مشهد،ئیس شورای شهر مشهد گفت: گفتمان‌های عدالت‌محوری زیست‌پذیری و شفافیت سه گفتمان کاری شورای پنجم در مشهد خواهد بود.

محمدرضا حیدری در مراسم تحلیف اعضای شورای شهر مشهد، اظهار داشت: در ۲۹ اردبیهشت مردم بار دیگر یک حماسه بزرگ خلق کردند و ایران نماد مردم سالاری دینی در جهان است و سالم‌ترین و پرشکوه‌ترین انتخابات در جهان در ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: گفتمان اصلاحات با شعار تغییر و تحول به نفع مردم و مدیریت شهری وارد میدان انتخابات شدند و اعتماد ۱۰۰ درصدی مردم به لیست امید و افزایش اعتماد ۶ برابری به هرکدام از منتخبان را در مشهد داشتیم.

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه مهمترین محور در شورای جدید رویکرد تعاملی است، خاطرنشان کرد: می‌خواهیم با حمایت دولت و مردم خدمتی در خورشان زائران و مجاوران امام رضا(ع) داشته باشیم و گفتمان‌های عدالت‌محوری زیست‌پذیری و شفافیت سه گفتمان کاری شورای پنجم در مشهد خواهد بود.

حیدری گفت: می‌خواهیم که به‌گونه‌ای عمل کنیم که موجب رضایت مردم باشیم و در انتخاب شهردار و اعضای هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون‌ها با همدلی و یکپارچگی انتخاب‌ها را داشتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر