English

منتخب مردم در شورای شهر مشهد:

مهم‌ترین اولویت های شورا، شهر «شهروندمدار» و «هوشمند» است

منتخب مردم در شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مهم‌ترین برنامه‌های شهردار جدید مشهد در دو موضوع شهر شهروندمدار و شهر هوشمند بوده است و تجربه تقی‌زاده‌ خامسی در مسیر تحقق اهداف به او کمک خواهد کرد.

مهم‌ترین اولویت های شورا،  شهر «شهروندمدار» و «هوشمند» است

محمدهادی مهدی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج، اظهار داشت: مهم ترین اهداف و برنامه‌های شورای پنجم در مباحث شفاف‌سازی، بازشدن درب‌های شهر مشهد به روی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، ایجاد رونق اقتصادی و سرزندگی شهری و دور کردن مدیران شهری از مسائل سیاسی و سیاست‌زدگی است.

وی افزود: چشم‌انداز شهر مشهد را یک شهر پایدار، سالم، سرزنده و شاداب تصویر کرده‌ایم و تجربه چندساله شهرداری منتخب در شهرداری تهران کمک بزرگی در امر تحقق این‌ چشم‌اندازها می‌کند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد مشهد خاطرنشان کرد: برنامه‌های ارائه شده تقی‌زاده‌ خامسی مورد موافقت منتخبان شورای شهر واقع شده و بسیاری از اقدامات به‌صورت اینترنتی در فضای مجازی انجام می‌شود که این موضوع کمک شایانی در بحث معضلات ترافیکی و آلودگی‌های صوتی و زیست‌محیطی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه شهروندمداری موضوع حقوق شهروندی مورد تاکید رئیس جمهور بوده است، تصریح کرد: باید شرایط و موقعیتی در شهرداری مشهد فراهم شود که هر شهروند بتواند به‌راحتی حق و حقوق خود را مطالبه کند.

وی تاکید کرد: چارت سازمانی شهرداری مشهد از طرف وزارت کشور ارسال می‌شود و عدم سوءاستفاده از امکانات و امتیازات اشاره به حضور معنادار مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت گفت: اکنون نوبت منتخبان مردم در شورای شهر بوده که به وظیفه خود نسبت به مردم عمل کرده و وعده‌هایی که پیش از انتخابات به آن‌ها دادند عمل کنند.

مهدی‌نیا با تاکید بر شفاف سازی فرایندهای کاری، با بهره گیری از فناروی اطلاعات در شهرداری برای کاستن فساد اداری، از رسانه‌ها درخواست کرد که به عنوان وجدان بیدار جامعه پی‌گیر مطالبات مردمی و تحقق خواسته‌های آن‌ها باشند و مطالبه‌گری و انتقال درخواست‌های مردمی را فراموش نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر