English

هفدهمین نمایشگاه خودرو از فردا در مشهد آغاز به کار می کند

حضور حداکثری برندهای خودرویی در نمایشگاه بین المللی

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته از فردا 16 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد آغاز به کار می کند.

حضور حداکثری برندهای خودرویی در نمایشگاه بین المللی

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، احسان ارکانی با اشاره به برپایی هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی، در قالب هزار و 500 غرفه و در فضایی به مساحت 18 هزار متر مربع برپا می شود که علاوه بر سالن های مسقف، بخشی از فضای باز نیز به این نمایشگاه اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: 60 شرکت نماینده از کشورهای ژاپن، کره جنوبی، چین، ترکیه، آلمان، فرانسه، ایتالیا به ارائه اخرین دستاوردهای خود در هفدهمین نمایشگاه خودرو مشهد می پردازند، همچنین کشور لهستان به صورت مستقیم در این نمایشگاه حضور دارد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به زمینه فعالیت شرکت کنندگان در این نمایشگاه گفت: خودرو، روغن موتور، تجهیزات موتوری، بدنه و لاستیک اتومبیل، دزدگیر، تجهیزات برقی اتومبیل و صنایع وابسته از جمله زمینه های فعال در این نمایشگاه است.

ارکانی خاطرنشان کرد: از آن جایی که نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات مشهد چندین سال است که به صورت همزمان برگزار می شود، به عنوان بزرگترین نمایشگاه خودرو و قطعات در سطح کشور شناخته شده است و یکی از باکیفیت ترین نمایشگاه های کشور محسوب می شود.

وی همچنین از حضور حداکثری برندهای خودرویی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد خبر داد.

گفتنی است هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته از 16 تا 20 مرداد ماه و از ساعت 17 تا 23 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر