English

مدیر عامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد:

راه اندازی سیستم نوبت دهی در آرامستان بهشت رضا ( ع )

مدیر عامل سازمان فردوسهای شهرداری مشهد از راه اندازی سیستم نوبت دهی در سالن پذیرش متوفیات آرامستان بهشت رضا ( ع ) خبر داد.

راه اندازی سیستم نوبت دهی در آرامستان بهشت رضا ( ع )

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فردوس های شهرداری مشهد ، حسن کریمدادی با بیان این خبر افزود : با توجه به درخواست های مکرر ارباب رجوع و مراجعه کنندگان به آرامستان بهشت رضا ( ع ) مبنی بر ساخت و راه اندازی دستگاه نوبت دهی سازمان فردوسها به جهت رفاه حال شهروندان و مراجعه کنندگان به این مجموعه فرهنگی و معنوی نسبت به ساخت این دستگاه خدمت رسان اقدام کرده است.

وی گفت : این دستگاه در حال حاضر در سالن پذیرش متوفیات آرامستان بهشت رضا ( ع ) نصب و راه اندازی گردیده است که هدف اصلی این پروژه رضایت مندی و به جهت ارتقای سطح خدمت رسانی به مراجعه کنندگان این سازمان و امکان گزارش گیری آماری و توصیفی از نوبت گیرندگان بر اساس نوبت ( تلفنی و اس ام اس و سایت می باشد.

وی تسریع کرد : از مزیت های سیستم نوبت دهی ( مدیریت صف ) این است که به کاربران اجازه می دهد مراجعه کنندگان به مرکز را به طور دلخواه و بر حسب نیاز مرکز دسته بندی نمایند و برای هر دسته از مراجعه کنندگان خاص خود را به طور نا نامحدود تعریف نمایند و صف بندی مراجعه کنندگان و تعریف زیر صف های مربوط به هر نوع صف بندی را انجام داد.

کریمدادی اضافه کرد: از دیگر امکانات و مزیت های این دستگاه می توان به : امکان انتقال بین صف ها ، محدود کردن پذیرش های هر صف، امکان درج تصویر نوبت گیرنده بر روی برگه پرینت ، تعیین شیفت کاری و بازه زمانی، سیستم صف بندی چند مرحله ای، قابلیت تغییر متن برگه پرینت ، امکان تعریف ساعت شروع و پایان و زمان استراحت و... را می توان اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر