English

معاون اقتصادی وزیر کشور:

رقم تسهیلات بانکی سندیکا به شرکت پدیده به ۹۵۰ میلیارد ریال رسید

معاون اقتصادی وزیر کشور از اقدام مثبت اعضای کنسرسیوم بانکی ویژه شرکت پدیده برای واریز حدودا 20 درصد از قدر السهم معین و ابلاغی خبر داد.

رقم تسهیلات بانکی سندیکا به شرکت پدیده به ۹۵۰ میلیارد ریال رسید

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد؛ بابک دین پرست با اعلام این خبر اظهار داشت: همانگونه که قبلا نیز اعلام شده بود، پس از آنکه بانک های صادرات، تجارت و ملت، مجموعاً نسبت به پرداخت مبلغ ٥٣٠ میلیارد ریال به حساب ویژه سندیکا اقدام نموده بودند، طی روزهای اخیر دو بانک سپه و شهر نیز با تخصیص مجموعاً ٢٠٠ میلیارد ریال، موجودی حساب مذکور را به ٧٣٠ میلیارد ریال ارتقا دادند.

رییس کارگروه ویژه پیگیری مسائل شرکت پدیده افزود: با واریز مبلغ ٢٢٠ میلیارد ریال از قدرالسهم بانک ملی ایران، اکنون مجموع تسهیلات پرداختی از سوی کنسرسیوم بانکی به شرکت پدیده، به رقم ٩٥٠ میلیارد ریال رسیده است.

وی اظهار امیدواری کرد: که با توجه به تخصیص حدوداً ٢٠ درصد از مبلغ ٥ هزار میلیارد ریال تسهیلات مصوب و فراهم شدن اعتبار مورد نیاز برای فعالیت پرشتاب شرکت پدیده، هیات مدیره شرکت پدیده نیز با تلاش بیش از پیش و استمرار حمایت های ستاد تدبیر استان خراسان رضوی، هر چه سریعتر، عملیات اجرایی تکمیل پروژه های ناتمام شرکت را آغاز نمایند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر