English

معاون امداد مستضعفان آستان قدس خبر داد

اطعام ۱۵ هزار روزه‌دار نیازمند در طرح «سفره ضیاف»

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از اطعام 15 هزار روزه‌دار نیازمند در طرح «سفره ضیافت» به همت نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی خبر داد.

اطعام 15 هزار روزه‌دار نیازمند در طرح «سفره ضیاف»

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، مصطفی خاکسار قهرودی افطاری دادن را یکی از سنت‌های خوب مومنان در ماه مبارک رمضان دانست و گفت: پیامبر خدا (ص) در حدیثی به ثواب این کار بزرگ اشاره کرده و می‌فرمایند «هر کس یک مومن روزه‏‌دار را در این ماه افطارى دهد، پاداشى برابر با آزاد کردن یک بنده نزد خدا داشته و مایه آمرزش گناهان گذشته وى نیز خواهد بود».

وی گفت: نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی به منظور دست یافتن به ثواب عظیم با کمک خیران و نیکوکاران طرح «سفره ضیافت» را منظور اطعام نیارمندان و مستمندان روزه‌دار از اول ماه مبارک رمضان در مساجد و حسینیه‌های این استان برگزار کرده است.

خاکسار قهرودی بیان کرد: در این طرح هر شب یکی از مساجد سطح شهر استان اراک انتخاب و 500 بسته غذایی بین روزه داران و نمازگزاران توزیع می‌شود.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت، گفت: در نظر داریم تا به لطف خدا و عنایت ولی نعمتمان علی بن موسی الرضا (ع) بتوانیم تا پایان این ماه پربرکت 15 هزار روزه دار نیازمند و مستضعف را اطعام دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر