English

ویژه برنامه‌های دهه مهدویت در حرم مطهر رضوی اعلام شد

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه‌های دهه مهدویت در حرم مطهر رضوی را اعلام کرد.

ویژه برنامه‌های دهه مهدویت در حرم مطهر رضوی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجلال حسینی با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان و ایام میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) ویژه برنامه‌های متنوعی در اماکن متبرکه رضوی تدارک دیده شده است، به تشرح برنامه های فرهنگی- تبلیغی دهه مهدویت پرداخت.

وی با اشاره به سخنرانی حجج اسلام و المسلمین محسن کافی، علی اکبر صادقی‌رشاد، مسلم داوودنژاد، جواد جعفری، دکتر سعدی و سیدابوالفضل طباطبایی همزمان با دهه مهدویت در رواق امام خمینی(ره) اظهار داشت: فضلیت نیمه شعبان، مهدویت در قرآن، اخلاق مهدوی، شاخصه‌های حکومت مهدوی، ویژگی‌های اخلاقی یاران امام زمان(عج) و تربیت جوانان مهدی موضوعاتی است که در این سخنرانی‌ها به آن پرداخته می‌شود.

وی عنوان کرد: محمد گلابگیر، هادی الهی، حمید اکبری، رضا عرفانیان، کاظم ذوقیان، محمد عطاپور، کاظم غلامشاهی، علی ملائکه، مرتضی طاهری، حسن شالبافان، رضا قانع، حسین محمدنیا، امیر عارف، جعفرملائکه و عباس حیدرزاده مداحان و ذاکرانی هستند که در ایام میلاد گل نرگس، حضرت مهدی(عج) در حرم مطهر  رضوی به مدیحه سرایی می‌پردازند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به برگزاری برنامه سخنرانی و بیان معارف مهدوی همه روزه قبل و بعد از نماز‌های یومیه در مسجد جامع گوهرشاد بیان کرد: حجج اسلام و المسلمین رضاعلی عزیزی، سیدعلی موسوی‌صدر، اسدالله ابوالفضلیان سخنرانانی هستند که با موضوع تاریخ و زندگانی امام زمان(عج)، امام زمان(عج) از منظر قرآن و شرح زیارت روزانه امام زمان (عج) در شبستان گرم مسجد گوهرشاد سخنرانی می‌کنند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی شب زنده‌داری و مناجات را یکی از اعمال مورد تأکید در شب نیمه شعبان عنوان کرد و افزود: همزمان با شب نیمه شعبان ویژه برنامه‌ای از ساعت 30 بامداد در حرم مطهر برگزار می‌شود و در این برنامه علاوه بر قرائت دعای کمیل و مناجات خوانی توسط امیر عارف مداح و ذاکر اهل بیت(ع)، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی ماندگاری به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه دعای ندبه در روز میلاد امام زمان(عج) نیز با نوای حسن شالبافان قرائت خواهد شد و در این برنامه نیز حجت الاسلام و المسلمین مهدی ماندگاری سخنرانی خواهد کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه