English

معاون اول رئیس جمهور به مشهد سفر می‌کند

معاون اول رئیس جمهور به منظور شرکت در اجلاس وزیران زن کشورهای اسلامی و افتتاح چند پروژه به مشهد سفر می‌کند.

معاون اول رئیس جمهور به مشهد سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، علی رضا رشیدیان با بیان این مطلب اظهار داشت: دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به دعوت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و به منظور شرکت در اجلاس وزیران زن کشورهای اسلامی که در چارچوب برنامه های رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در مشهد برگزارمی شود، پنج شنبه هفته جاری به این شهر سفر می کند.

وی گفت: در این سفر، تعدادی از پروژه های مهم صنعتی استان به ویژه فولاد نیشابور مورد بهره برداری قرار می گیرد. البته برنامه پیشنهادی ما برای این سفر ارائه شده که دفتر معاون اول با توجه به فرصت پیش بینی شده در این زمینه تصمیم گیری خواهد کرد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با این حال از سفر رئیس جمهور به استان هر زمانی که میسر باشد استقبال می‌کنیم زیرا منشاء خیر و برکت بوده و مصوبات و ابلاغ اعتباراتی را در پی داشته است.

رشیدیان تصریح کرد: از جمله آخرین این برکات تامین و تخصیص بودجه هایی بود که برای حاشیه شهر مشهد مصوب شده بود. در سفر اخیر رئیس جمهوری حدود هزار میلیارد ریال پیگیری و ابلاغ و به استان واصل شد.

وی خاطرنشان کرد: در این چارچوب اعتبار شروع عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب انسانی که به رودخانه کشف رود ریخته می شد تامین شد که با ابلاغ این اعتبار و مشخص شدن برنده مزایده طی چند روز آینده احداث تصفیه خانه عملیاتی می شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: احداث مجتمع  500 هکتاری کشت گلخانه ای در حاشیه کشف رود نیز در دست پیگیری است و امیدواریم با شروع و اجرای این طرح بتوان هم برای جوانان حاشیه شهر و هم جوانان دانش آموخته کشاورزی اشتغال خوبی ایجاد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر