English

معاون استاندار خراسان رضوی خبر داد

تخصیص ۲۸ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری مشهد برای تکمیل کمربندسبز شهر

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: 28 میلیاردریال از اعتبارات دولت یازدهم به شهرداری مشهد برای تکمیل کمربندسبز شهر تخصیص یافت.

تخصیص ۲۸ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری مشهد برای تکمیل کمربندسبز شهر

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، محمد مقدوری با بیان این مطلب اظهار داشت: تخصیص این اعتبار از مصوبات سفر هیات دولت بوده که اخیرا در اختیار شهرداری مشهد قرار گرفته است تا صرف پروژه های ادامه جنگل کاری و اجرای سیستم های آبیاری اراضی کمربند سبز جنوبی و احداث دو مخزن بتنی (هر یک به ظرفیت هزار مترمکعب) شود.

وی افزود: اولین تخصیص از محل اعتبارات مصوب سفرهیئت محترم دولت به مبلغ 138میلیارد ریال برای ساماندهی رودخانه کشف رود و رفع مشکلات زیست محیطی این رودخانه به استان ابلاغ شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: از این اعتبار مبلغ 40 میلیاردریال برای احداث تصفیه خانه سپتاژ به شرکت آب و فاضلاب مشهد اختصاص یافته که امید است به زودی عملیات اجرایی آن آغاز شود .

مقدوری تصریح کرد: هم اکنون روزانه به طورمتوسط 400 تانکر حجم انواع فاضلاب های صنعتی , خانگی و... شهر مشهد است که با احداث تصفیه خانه سپتاژ این مشکل زیست محیطی چندین ساله شهر مشهد برطرف خواهد شد ."

وی خاطرنشان کرد:20 میلیارد ریال نیز برای احداث تصفیه خانه چرمشهر به شرکت شهرک های صنعتی استان تخصیص یافته که عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می شود.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: همچنین 78 میلیارد ریال برای آزادسازی و ساماندهی حریم و بستررودخانه کشف رود  به شرکت آب منطقه ای خراسان تخصیص یافته است  که در ادامه عملیات آزاد سازی بستر و حریم رودخانه کشف رود هزینه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر