English

عضو شورای شهرمشهد:

از حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری استقبال می کنیم/ دردم لیست های انتخاباتی شورای شهر نیست

حجت الاسلام علی اصغر لطفی که در دوره چهارم شورای شهرمشهد با برخی بیانیه هایش سروصداهای زیادی به پا کرد،از یکسال گذشته زمزمه های مبنی بر عدم ثبت نام دوباره این عضو شورا در انتخابات پارلمانی شهری بود ولی با اصرار جمعیت حزب الله در آخرین ساعات وارد فرمانداری و به صورت رسمی کاندید شد.

از حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری استقبال می کنیم/ دردم لیست های انتخاباتی شورای شهر نیست

عضو شورای شهر مشهد در گفتگو با خبرنگار شهری خبرگزاری موج در خصوص کاندیداتوری آیت الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: از حضور این شخصیت در انتخابات قوه مجریه استقبال می کنیم از یک ماه پیش بیانیه داده ام و پیگیر برنامه های ایشان برای حضور در انتخابات بوده ایم و به صورت صد در صد موافق  حضور آیت الله رئیسی خواهیم بود.

وی با اشاره به طرح دو فوریتی کمک به مناطق زلزله زده شهرهای استان خراسان رضوی تصریح کرد:در صحن علنی شورای شهر این هفته لایحه مبنی بر کمک 3 میلیارد تومانی به مناطق زلزله زده شهرهای اطراف مشهد آورده بودند ولی چون این طرح کامل شفاف ومشخص نبود به دو فوریت آن رای ندادیم.

رئیس کمیسیون ویژه نظارت و امربه معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص دلایل ثبت نام دوباره اش در انتخابات شورای شهر عنوان کرد:با توجه به اینکه چندین جلسه با دوستان روحانیت مشهد برگزار کردیم و تجمعی که در دو ساعت مانده به پایان ثبت نام انتخابات جلوی در خانه مان اتفاق افتاد« به قول معروف کت بسته ما را به فرمانداری بردند» وبه نوعی تکلیف واجبار شد ولی بازهم اگر احساس کنم افرادی قوی تر از من حضور دارند انصراف خواهم داد چون وضع جسمانی مساعدی هم ندارم.

حجت الاسلام لطفی در خصوص زمزمه های مرخصی شهردارمشهد برای عهده داری مسئولیت ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی گفت:در این زمینه تابع قانون ومقررات هستیم گرچه آقای مرتضوی اعلام کردند افرادی از ما بهتر برای این مسئولیت هستند ولی اگر قانون این اجازه را دهد که یک ماه شهردار منفعک شود برای کمک به آیت الله رئیسی حرفی ندارم.

وی با اشاره به گمانه زنی لیست های مختلف طیف های سیاسی برای شورای شهر خاطرنشان کرد: من در جریان لیست های انتخاباتی شورای شهر نیستم،چون دردم این نیست و نه قطعا با کسی مطرح خواهم کرد و نه اطلاعی دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه