English

حج امسال همچون آن نمازی است که برای دشمن ضرر ندارد

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی با تاکید بر اینکه حج امسال همچون آن نمازی است که برای دشمن ضرر ندارد، تصریح کرد: حجی که روح ولایت در آن نباشد و بت انگلیسی و آمریکایی در آن شکسته نشود حج ابراهیمی نیست.

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام رمضانعلی عین‌الکمال عصر امروز در همایش «خط امام(ره)» که در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی و در جمع مسؤولان بسیج دانشجویی سراسر کشور برگزار شد، در تبیین حدیثسلسلهالذهب اظهار داشت: کلمه «لا اله الا الله» دژ و حصار محکم الهی است و یک دوره جهان‌بینی کامل را در بر می‌گیرد و اگر این کلمه به طور کامل عمل شود همچون بزرگان و شهدایی نظیر شهید اول که در زمان شهادت «لا اله الا الله» بر زمین نقش بست، ‌ رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه ولایت قوام بخش کلمه «لا اله الا الله» است، گفت: توحید و نبوت هستی خود را از ولایت می‌گیرند و ولایتمداری چهار مؤلفه دارد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی کشور اولین مؤلفه ولایتمداری را مؤلفه اعتقادی دانست و افزود: اگر چه امامت و ولایت در ظاهر به عنوان فروع دین محسوب می‌شوند اما ولایت و امامت از اصول و پایه‌های دین است و آنهایی که ولایت و به امامت اعتقاد ندارند اسلامشان اسلام ظاهری، بی‌هویت، بی‌محتوا و بی‌حقیقت است.

عین‌الکمال با تاکید بر اینکه حج امسال همچون آن نمازی است که برای دشمن ضرر ندارد، تصریح کرد: حجی که روح ولایت در آن نباشد و بت انگلیسی و آمریکایی در آن شکسته نشود حج ابراهیمی نیست.

وی دومین مؤلفه ولایتمداری را معرفت و شناخت دانست و گفت: کسب معرفت و شناخت چهار محور دارد و امام شناسی و معرفت به ائمه و جایگاه اهل بیت(ع) باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی کشور محبت به اهل‌بیت(ع) و تبعیت را سومین و چهارمین مؤلفه ولایتمداری عنوان کرد و افزود: ولایت ولی فقیه نیز همان ولایتمداری است و تبعیت از ولی فقیه شرط ولایتمداری است و دانشجویان وظیفه دارند به خواسته‌ها و انتظارات رهبری توجه داشته باشند.

عین‌الکمال در راستای منویات رهبری که جنگ نرم را از کارزار جنگ سخت هشت ساله سخت‌تر می‌دانند، از جریان دانشجویی خواست نسبت به انجام وظایف خود در دانشگاه و در فضای سیاسی کنونی حاکم بر دانشگاه‌ها تاثیرگذار باشند تا ولایتمداری تحقق پیدا کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر