English

کارگاه‌ های صنایع تبدیلی حمایت می‌شوند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تأکیدات رهبری درباره موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: کارگاه‌های صنایع تبدیلی کوچک و زودبازده روستایی حمایت می‌شوند.

کارگاه‌ های صنایع تبدیلی حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج، جلسه بررسی و تصویب طرح ایجاد قطب صنایع تبدیلی محصول استراتژیک زرشک در شهرستان درمیان و زیرکوه با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان، فرماندار، امام جمعه، مسئولان و کشاورزان این شهرستان برگزار شد.

سردار محمدرضا نقدی امروز عصر در این جلسه اظهار داشت: مقام معظم رهبری در تمام دیدارها و جلسات خود با مسئولان کشور فرمودند «تنها راه پیشرفت اقتصاد کشور در تولید و ایجاد کارگاه‌های صنایع تبدیلی کوچک روستایی است».

وی افزود: در این راستا و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری اقداماتی برای ایجاد کارگاه‌های کوچک و صنایع تبدیلی زودبازده در روستاهای محروم انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: پرداخت تسهیلات کم بهره برای تهیه ابزار تبدیلی، فرآوری و خشک کردن زرشک در شهرستان درمیان از جمله این اقدامات حمایتی بسیج مستضعفین است.

وی با بیان اینکه برای تبلیغ کالاهای تولیدی از این کارگاه‌ها نیز اقداماتی صورت گرفته است عنوان کرد: در بازارهای موقت و نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی برای تبلیغ و فروش محصولات کشاورزان همکاری می‌شود.

در حال تکمیل…

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر