English

مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار شیراز افتتاح می‌شود

مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار شیراز به مناسبت هفته دولت با حضور نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح می شود.

مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار شیراز افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز پنجشنبه ۴ شهریور همزمان با سومین روز هفته دولت به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای جنت شهر شیراز ادای احترام کرده و پس از آن در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار شهر شیراز حضور می‌یابد.

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر شیراز از دیگر برنامه‌های رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر است.

گفتنی است، مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در فضایی به مساحت بیش از ۳۰ هزار متر مربع و زیر بنای ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع در دو بخش توانبخشی و اقامتی و فرهنگی – ورزشی ساخته شده است.

این مجتمع توانبخشی ۱۱۴ تخت خوابه با ظرفیت درمان و اقامت سالانه ۴۰ هزار نفر، شامل مجموعه‌های فیزیوتراپی، آب درمانی و ارتز پروتز می‌شود که در بخش‌های فیزیوتراپی و آب درمانی ظرفیت خدمات رسانی به سالانه ۲۸۰ هزار نفر را داراست و سالن‌های چند منظوره درمانی، سالن بدنسازی، سالن غذاخوری و ۵۲ سوئیت اقامتی با ظرفیت اقامت ۱۱۴ نفر در شبانه روز از دیگر امکانات بخش توانبخشی و اقامتی این مجموعه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر