English

جیمز، ‌ پردرآمدترین بازیکن NBA

لبران جیمز با ثبت قرارداد جدید خود با تیم کلیولند کاوالیرز، پردرآمدترین بازیکن فصل آینده لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری موج، لبران جیمز، فوق ستاره تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز با قرارداد ۳ ساله و جدیدش(۱۰۰ میلیون دلار)، برای نخستین بار در دوران ورزش حرفه‌ای خود تبدیل به پردرآمدترین بازیکن لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا شد.

با وجودی که قرارداد جیمز پس از نخستین قهرمانی کلیولند در NBA در تابستان جاری به پایان رسید اما او اعلام کرد که قصد ترک کلیولند را ندارد. جیمز طبق قرارداد جدیدش در فصل ۱۷-۲۰۱۶ مبلغ ۳۰/۹ میلیون دلار دریافت خواهد کرد که او را برای نخستین بار، پردرآمدترین ورزشکار لیگ خواهد کرد. او فصل گذشته پس از کوبی برایانت(۲۵ میلیون دلار) با دریافت ۲۳ میلیون دلار، ‌ در جایگاه دوم قرار داشت. جیمز در فصل ۱۸-۲۰۱۷ از کلیولند ۳۳/۳ میلیون دلار و در فصل ۱۹-۲۰۱۸ پیش بینی می‌شود ۳۵/۶ میلیون دلار دریافت کند. او با دریافت این مبلغ از رکورد دستمزد ۳۳/۱ میلیون دلاری مایکل جردن در سال ۱۹۹۸ عبور خواهد کرد. مایکل جردن(۱۹۹۷ و ۱۹۹۸)، کوبی برایانت(۲۰۱۴) و لبران جیمز(۲۰۱۷،۲۰۱۸ و ۲۰۱۹) تنها بازیکنان تاریخ NBA هستند که در یک فصل، بیش از ۳۰ میلیون دلار از تیم‌های خود دریافت کرده‌اند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه