English

رئیس هیئت والیبال استان‌همدان:

دوره آموزش مربیگری درجه ۲ والیبال در فامنین برگزار شد

رئیس هیئت والیبال استان‌همدان گفت: یک دوره کلاس آموزش مربیگری درجه 2 والیبال در شهرستان فامنین برگزار شد.

دوره آموزش مربیگری درجه 2 والیبال در فامنین برگزار شد

کریم ملکی در گفتگو با خبرگزاری موج با اشاره به برگزاری دوره آموزش مربیگری درجه 2 والیبال در فامنین اظهار داشت: یک دوره کلاس آموزشی مربیگری درجه 2 والیبال به میزبانی شهرستان فامنین و در سالن امام علی (ع) این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی 20 نفر از مربیانی که دوره درجه 3 این رشته را گذرانده‌اند، برای آموزش دوره مربیگری درجه 2 به مدت یک هفته آموزش دیدند و شرکت‌کنندگان در کلاس زیر نظر مدرس اعزامی از فدراسیون والیبال آخرین قوانین و تکنیک‌های مربیگری این رشته ورزشی را فراگرفتند.

رئیس هیئت والیبال استان‌همدان با اشاره به آمار والیبالیست‌های سازمان‌یافته استان‌همدان گفت: بیش از ۵۰۰۰ والیبالیست رسمی و سازمان‌یافته دارای بیمه ورزشی در استان‌همدان وجود دارد که تقریباً نیمی از این افراد آقایان و نیمی بانوان هستند.

ملکی عنوان کرد: خوشبختانه شور و هیجان و نشاطی که دوباره در والیبال استان به وجود آمده نشان می‌دهد که والیبال استان‌همدان در جهت درستی قرارگرفته و حرکت می‌کند و مردم و ورزشکاران و خانواده والیبال به ما اعتماد کرده‌اند.

وی با اشاره به وضعیت شهرستان‌های استان‌همدان نیز بیان کرد: شهرستان‌ها ملایر بعد از همدان بسیار فعال است و در رده‌های سنی مختلف فعالیت می‌کند.

رئیس هیئت والیبال استان‌همدان عنوان کرد: در نهاوند نیز وضعیت خوبی حاکم است و حتی بازیکن ملی‌پوش ساحلی در این شهرستان رشد کرده است.

ملکی بابیان اینکه استعدادیابی ازجمله سیاست‌های اصلی هیئت والیبال استان‌همدان است، گفت: مسئول کمیته استعدادیابی هیئت والیبال استان‌همدان فردی توانمند بوده که زیر نظر فدراسیون فعال است.

وی یادآور شد: طی سال اخیر ۱۵ نفر در رده‌های مختلف به کمیته استعدادیابی فدراسیون معرفی شدند که این موضوع نشان می‌دهد کمیته استعدادیابی به‌خوبی فعال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه