English

تراویتسا: از قابلیت‌های خودم اطلاع دارم

پاسور ایتالیایی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: به این فکر نمی‌کنم که قبل از من چه کسی در تیم حضور داشته و بیشتر روی کار خودم تمرکز می‌کنم.

تراویتسا: از قابلیت‌های خودم اطلاع دارم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت باشگاه فرهنگی - ورزشی شهرداری ارومیه، دراگان تراویتسا پاسور ایتالیایی تیم شهرداری ارومیه اظهار داشت: حضور در ارومیه برای من یک چالش بزرگ و البته یک انگیزه مضاعف است چون در تیمی بازی خواهم کرد که پدرم سرمربیگری آن را برعهده دارد.

وی افزود: تعاریفی که پدرم از ایران و ارومیه انجام داد باعثشد تا بتوانم راحت‌تر تصمیم گیری کنم و با علاقه ارومیه را به عنوان تیم فصل جدید خود انتخاب کنم. پاسور پیشین تیم ملی ایتالیا در خصوص شناخت خود از بازیکنان ایرانی گفت: ایران یک تیم بسیار قابل احترام است و روز به روز نیز پیشرفت می‌‎کند و بازی‌های بهتری از خود به نمایش می‌گذارد. وی با بیان اینکه جانشین سعید معروف در تیم شهرداری ارومیه شده است، اظهار داشت: به این فکر نمی‌کنم که قبل از من چه کسی در تیم حضور داشته و بیشتر روی کار خودم تمرکز می‌کنم تا بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم چون از قابلیت‌های خودم اطلاع دارم. پاسور فصل جدید ارومیه در پایان افزود: هدف من و پدرم از حضور در این شهر گرفتن نتایج خوب و تلاش برای رسیدن به مقام قهرمانی است و این موضوع برای من در کنار پدرم و تماشاگران ارومیه بسیار خوشایند است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه